مدیرعامل سایپا عنوان کرد:

تیبا برقی به زودی به بازار عرضه خواهد شد

محصولات جدید سایپا از کیفیتی برخوردار است که توان رقابت بین المللی را دارد.هم اکنون در حال تست تیبا برقی هستیم که به زودی این خودرو را به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی جمالی در خصوص رونمایی از موتور ۳ سیلندر گروه خودروسازی سایپا عنوان داشت :   سایپا به دلیل تحریم با بحران جدی مواجه شده بود که به کمک راهنمایی های محترم وزیر صنعت از این بحران رهایی یافتیم. 

مدیرعامل سایپا افزود : هدف گذاری ما طی دوسال افزایش تنوع محصولات بود که خدا را شاکریم که از ۱۳ محصول به ۲۳ محصول رسیده ایم.

جمالی بیان داشت : سایپا هم اکنون با اتکا به دانش داخلی توان طراحی پلت فرم را دارا است که این موتور بخشی از پلت فرم طراحی شده در شرکت سایپا است.

وی افزود : محصولات جدید سایپا از کیفیتی برخوردار است که توان رقابت بین المللی را دارد.هم اکنون در حال تست تیبا برقی هستیم که به زودی این خودرو را به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا بیان داشت : پیش بینی ما برای سرمایه گذاری در توسعه محصول حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است چرا که معتقدیم می توانیم پیشتاز کیفیت در منطقه باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=127736
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه