«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیزر رسمی نسل جدید هیوندای i20 منتشرشد

شرکت خودروسازی هیوندای نخستین تیزر رسمی نسل جدید هیوندای i20 را منتشر کرد. پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو به بیرون درز کرده بود و به نظر می رسد که در ماه جون سال جاری به بازار هند وسایر کشورها راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی هیوندای نخستین تیزر رسمی  نسل جدید هیوندای i20 را منتشر کرد. پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو به بیرون درز کرده بود و به نظر می رسد که در ماه جون سال جاری به بازار هند وسایر کشورها راه پیدا کند.

تیزر رسمی هیوندای i20 جدید حاکی از ان است که طراحی این خودرو کاملا تغییر کرده و تحولات آن بیش تر از حتی یک انقلاب است.

براساس این تصاویر، طراحی ظاهری این خودرو کره ای اسپرت تر و تهاجمی تر شده و همانند سدان Aura شاهد چین و برش های بیشتری در سپر هستیم. جلو پنجره ای آبشاری به همراه چراغ های جلو جدید که با آن ادغام شده است، یادآور طراحی جدیدترین النترا است.

پیش بینی می شود که کابین این خودرو میزبان مواد با کیفیت و پریمیوم و پشت آمپر دیجیتالی باشد. براساس اطلاعات منتشر شده، نسل جدید هیوندای i20 از فناوری  BlueLink connected-car به همراه صفحه نمایشگر 8 اینچی اینفوتیمنت بهره برده است.

مشتریان می توانند انتظار امکاناتی نظیر دسته صندلی های عقب و جلو، 6 ایربگ، سیستم شارژ وایرلس، خروجی AC عقب و تنظیمات خودکار دما را داشته باشند.

 برای هیوندای i20 تازه وارد پیشرانه های 1.2 لیتری بنزینی، 1.5 لیتری دیزلی جدید و یک لیتری توربو در نظر گرفته شده است که نیرو از طریق گیربکس دستی و یا اتومات DCT منتقل می شود. این خودرو جدید در بازار هند جایگزین نسل دوم آن خواهد شد و از رقیب های این محصول کره ای در این بازار می توان به تویوتا گلانزا، هوندا  Jazz و تاتا  Altrozاشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190811
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه