میهن صنعت :

ثبت بیش از ٢٥ میلیون تراکنش سوخت

میهن صنعت : میانگین مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ٢٢ آذر امسال به بیش از ٦٣ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، میانگین مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به ٢٢ آذر امسال به بیش از ٦٣ میلیون لیتر رسید.
بنا بر اعلام رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در بازه زمانی ١٦ تا ٢٢ آذر امسال ٤٣٣ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف شد که از مصرف روزانه ٦٣ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتری این فرآورده در این دوره زمانی حکایت دارد.

این آمار نشان می دهد با توجه به سردتر شدن هوا، بارش برف در غالب نقاط کشور و یخبندان های جاده ای از یک سو، همچنین پایان یافتن سهمیه بنزین ٤٠٠ تومانی آذرماه بیشتر وسایل نقلیه مصرف کننده این فرآورده از سویی دیگر، محدوده مصرف بنزین در مقایسه با هفته قبل تغییر محسوسی نداشته است.

بیشترین مصرف بنزین دربازه زمانی یاد شده ٦٧ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه (٢١ آذر) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٥٣ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر به روز جمعه ( ٢٢ آذر) مربوط می شود.

 ثبت بیش از ٢٥ میلیون تراکنش سوخت

 برپایه این گزارش،در بازه زمانی ١٦ تا ٢٢ آذر امسال،٢٥ میلیون و ٤٤٣ هزار و ٨٠٤ تراکنش در سامانه کارت هوشمند سوخت ثبت شده است.

بیشترین میزان مراجعه به جایگاه ها برای دریافت سوخت با سه میلیون و ٨٥٥ هزار و ١٤٤تراکنش به روز چهارشنبه (٢٠ آذر) و کمترین میزان تراکنش نیز با دو میلیون و ٩٩٣ هزار و ٤٥٠ تراکنش به روز جمعه ( ٢٢ آذر) مربوط می شود.

 

مقایسه آماری هفته منتهی به ٢٢ آذر با هفته قبل نشان می دهد تعداد مراجعه وسایل نقلیه به مجاری عرضه سوخت، بیش از ٥٧٢ هزار بار افزایش داشته است.

درخواست صدور کارت المثنی در مدت یاد شده (١٦ تا ٢٢ آذر) نیز ٣٣ هزار و ٦٣٥  مورد بوده است که از افزایش بیش از ده هزار مورد درخواست در این زمینه حکایت دارد.

 مصرف ٨٣ میلیون لیتر بنزین در تهران

بر پایه این گزارش مجموع مصرف بنزین تهران نیز در بازه زمانی ١٦ تا ٢٢ آذر امسال با سه میلیون لیتر افزایش ( نسبت به هفته قبل) به بیش از ٨٤ میلیون رسید.

این گزارش حاکی است: در این بازه زمانی با میانگین ١٢ میلیون و ١٢٠ هزار لیتر در روز، ٨٤ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شده است.

بیشترین مقدار مصرف بنزین در تهران با ١٣,٤ میلیون لیتر به روز پنج شنبه (٢١ آذر) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ١٠.٩ میلیون لیتر به روز جمعه ( ٢٢ آذر) مربوط می شود.

 

 مصرف ٧٧٨ میلیون لیتر گازوییل در کشور

 

در گزارش رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف گازوییل کشور در دوره زمانی یاد شده (١٦ تا ٢٢ آذر) با میانگین ١١١ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر به ٧٧٨ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر رسید.

 

بیشترین مصرف نفت گاز در این دوره زمانی با ١٣١ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز شنبه (١٦ آذر) و کمترین میزان آن نیز با ٧٨ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (٢٢ آذر) مربوط می شود.

 ثبت مصرف ٢٢ میلیون لیتر بنزین سوپر

مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز دربازه زمانی یاد شده با میانگین روزانه سه میلیون و ١٧٠ هزار لیتر به ٢٢ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر رسید.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، بیشترین مصرف این فرآورده با ٣,٨ میلیون لیتر به روز پنج شنبه (٢٠ آذر) مربوط می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35345
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه