میهن صنعت :

ثبت سفارش خودروهای آمریکایی معمای این روزهای مناطق آزاد

میهن صنعت : معاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه هیچ خودروی آمریکایی در سرزمین اصلی توسط این سازمان ثبت سفارش نمی‌شود، گفت: در مورد مناطق آزاد این مسئله به سازمان توسعه تجارت ارتباطی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، معاون کل سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه هیچ خودروی آمریکایی در سرزمین اصلی توسط این سازمان ثبت سفارش نمی‌شود، گفت: در مورد مناطق آزاد این مسئله به سازمان توسعه تجارت ارتباطی ندارد.

محمدرضا مودودی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم استفاده از کالاهای مصرفی آمریکایی در ایران، در رابطه با ثبت سفارش خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد و ویژه اظهار کرد: از طریق سازمان توسعه تجارت ایران ثبت سفارش واردات هیچ خودروی آمریکایی انجام نمی‌شود و در این خصوص مسئولان این مناطق باید اظهارنظر کنند.

وی ادامه داد: قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از قوانین سرزمین اصلی تبعیت نمی‌کند و آنها مسائل مرتبط با خود را دارند. اما به هیچ وجه در سرزمین اصلی اجازه ثبت سفارش خودروهای آمریکایی داده نمی‌شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=85691
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه