میهن صنعت :

ثبت مجدد تصاویر ب ام و X4 مدل 2015

میهن صنعت : عکاسان موفق به ثبت مجدد تصاویر مخفیانه از ب ام و X4 جدید به هنگام آزمایش جاده ای در هوای برفی شمال اروپا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عکاسان موفق به ثبت مجدد تصاویر مخفیانه از ب ام و X4 جدید به هنگام آزمایش جاده ای در هوای برفی شمال اروپا شدند.

این بار نیز ثبت تصاویر جدید ب ام و X4 جدید با پوشش استتاری کم تر نام این خودرو را در صدر اخبار آورد و توجه علاقه مندان را به این محصول جدید شرکت آلمانی ب ام و جلب کرد.

مهم ترین تفاوت میان این تصاویر با نمونه های پیشینش کاهش پوشش استتاری بدنه خودرو در آن ها است که این امر به نگاه دقیق تر کارشناسان به این محصول کمک می کند.

گمان می رود ب ام و X4 مدل 2015 تنها با چند آپشن محدود موتوری روانه بازار شود و احتمالا در نسخه های 28i و 35i و با موتورهای دو و سه لیتری توربو شارژ در کنار نسخه مشهود 20d عرضه گردد.

به گزارش خبرخودرو،  گفته می شود این خودرو به همراه نسخه کوچکتر ب ام و x6 که سقفی تقریبا شیبدار و امکاناتی مشابه X3 دارد ، در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2014 و تحت نسخه قابل تولید انبوه معرفی شود . گفتنی است نمایشگاه اتومبیل پاریس اکتبر امسال کار خود را آغاز می کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42747
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه