میهن صنعت :

جاده قدیم تهران کرج مسدود شد

میهن صنعت : مسیر شرق به غرب و غرب به شرق جاده قدیم تهران - کرج در محدوده پل فتح به دلیل انجام عملیات ایمن سازی به صورت موقت مسدود شده است.

به گزارش میهن صنعت، مسیر شرق به غرب و غرب به شرق جاده قدیم تهران – کرج در محدوده پل فتح به دلیل انجام عملیات ایمن سازی به صورت موقت مسدود است.
بر اساس این گزارش شهروندانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند بایستی تا اتمام عملیات ایمن سازی، از راه های جایگزین استفاده کنند.
مسیرهای جایگزین
با توجه به انجام عملیات عمرانی در بزرگراه فتح در محدوده پل رودخانه کن، روابط عمومی شهرداری منطقه 21 با صدور اطلاعیه ای مسیر های جایگزین برای تردد شهروندان را اعلام کرد.
1- کلیه حرکات شرقی به غرب و بالعکس روی پل کن مسدود و امکان تردد از روی پل و همچنین پل های کنار گذر وجود ندارد.
2- دور برگردان های زیر پل رودخانه کن – فتح مسدود بوده و دوربرگردان های موقت در شرق و غرب پل برای هدایت بار عبوری و محلی ایجاد شده است.
3- در محل تقاطع بلوار گل ها – فتح چپگرد شمال به شرق مسدود و مسیر جایگزین از طریق فتح به سمت غرب و تقاطع آزادگان انجام می گیرد.
4- حرکت مستقیم غرب به شرق در تقاطع فتح – گلها فقط از طریق کندرو جنوبی امکان پذیر می باشد.
5- حرکت در مسیر غرب به شرق در محل تقاطع فتح – خلیج مسدود و تردد به بلوار خلیج هدایت شده است.
6- رانندگانی که قصد تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح را دارند قبل از رسیدن به پل رودخانه کن می بایست از مسیر بزرگراه آزادگان یا بلوار گلها تغییر مسیر دهند.
7- رانندگانی که از طریق بزرگراه آیت ا.. سعیدی یا خیابان قزوین قصد دسترسی به بزرگراه فتح را دارند می بایست از طریق میدان آزادی به سمت بزرگراه شهید لشگری ( جاده مخصوص ) و یا از بزرگراه آزادگان به سمت غرب ادامه مسیر دهند.

منبع : پرشین خودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5903
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه