«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جدیدترین لوازم هوشمند ال جی در نمایشگاه ایفا 2019

ال جی همانند سال های گذشته در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ حضور پیدا کرد و از جدیدترین تلویزیون ۸K و نیز لوازم خانگی هوشمند خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ال جی همانند سال های گذشته در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ حضور پیدا کرد و از جدیدترین تلویزیون ۸K  و نیز لوازم خانگی هوشمند خود رونمایی کرد.

فناوری OLED ال جی در نوع خود قابل توجه بوده و امکان رول شدن این تلویزیون و جمع شدن آن در کابینت آشپزخانه جذابیت های آن را دو چندان کرده است.

تصور تماشای یک فیلم در یک تلویزیون ۶۵ اینچی و یا حتی بزرگتر و سپس جمع شدن آن تنها با فشار یک دکمه برای هر شخصی جالب است.

پنل های الد ال جی نیازهای مشتریان را برآورده می کند و می تواند از آن ها در کف و یا حتی سقف های منحنی استفاده کرد.

علاوه براین، ال جی در بخش هوش مصنوعی، دستیار صوتی و شبکه ۵G نیز سرمایه گذاری کرده و جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داد.

امکان اتصال تلویزیون با سایر محصولات خانگی فراهم شده و از طرفی دیگر، ربات جاروبرقی های این برند کره ای نیز میزبان آخرین تکنولوژی های روز دنیا است.

لوازم خانگی هوشمند ال جی به ویژه کمد لباس و خشک کن آن تداعی کننده ی زندگی انسان در آینده است. این کمدهای لباس مجهز به دوربین بوده ومی تواند نوع و سبک پارچه را تشخیص دهد و متناسب با آن ها مراقبت های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=184964
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه