مدیر عامل شرکت گاز استان خبر داد:

جذب 42 هزار مشترک جدید گاز طبيعي طي 8 ماه نخست امسال در خراسان رضوي

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در هشت ماه نخست سال جاری 42 هزار مشترک جدید گاز در این استان جذب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، سید حمید فانی در مورد اقدامات صورت گرفته از جانب این شرکت در ماه‌های گذشته اظهار كرد: شرکت گاز خراسان رضوی در هشت ماه نخست سال جاری موفق به جذب 42 هزار مشترک جدید شده است.

وی افزود: اين استان بالغ بر دو میلیون مشترک گاز طبیعی دارد که سهم بخش شهری از این میزان یک میلیون و 650 هزار مشترك و بخش روستایی 360 هزار مشترك است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شرکت گاز خراسان رضوی رتبه دوم کشوری از نظر تعداد مشترک گاز طبیعی را دارد، عنوان کرد: اين شركت بالغ بر 821 هزار و 496 انشعاب گاز طبیعی در استان دارد که سهم بخش شهری بیش از 54هزار و 886 انشعاب و سهم بخش روستایی بیش از 274 هزار و 610 انشعاب است.

فانی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نهضت گازرسانی به روستا‌ها به عنوان مولفه‌اي براي محرومیت زدایی و توزیع متوازن گاز طبیعی گفت: در حال حاضر 69 درصد از جمعیت روستايي و 99.8 درصد از جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی اضافه كرد: شرکت گاز خراسان رضوی تاكنون عملیات گازرسانی به 72 شهر و يكهزار و 318 روستا را انجام داده و با ایجاد شبکه گازرسانی به طول 27 هزار و 199 کیلومتر، در رتبه نخست شبکه گازرسانی کشور قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی در پايان يادآورشد: هم اكنون عملیات گازرسانی به 660 روستاي استان با شتاب مطلوبي در حال اجرا است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=104442
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه