میهن صنعت :

جزئیات آئودی Q3S منتشر شد

میهن صنعت : آئودی Q3S ریسکی برای این خودروساز آلمانی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آئودی Q3S ریسکی برای این خودروساز آلمانی محسوب می شود.

شاید چند سال پیش، فروش خودرویی لوکس با گیربکس دستی در هند غیرعادی به نظر می رسید اما آئودی تایید کرده است که می تواند چنین کاری را انجام دهد.

بدنه Q3S دارای چراغ های جلوی هالوژنی معمولی است در حالی که Q3 از چراغ های زنون با لامپ های LED که در طول روز روشن هستند بهره می برد. چراغ های عقب Q3S نیز دارای لامپ های هالوژنی معمولی است در حالی که Q3 نوارهای LED دارد. اگرچه نمونه آزمون این خودرو دارای رینگ های آلیاژی مشکی بود، Q3S به صورت استاندارد با رینگ های نقره ای رنگ با طراحی متفاوت عرضه خواهد شد. به جز این تغییرات هیچ نشانه ای روی Q3S دیده نمی شود که نشان دهد این خودرو اصلی ترین محصول آئودی در هند است.

در حالی که ساختار اطاق Q3 اصلی در Q3S نیز حفظ شده است آئودی تغییراتی در آن اعمال کرده تا از رقابتی بودن قیمت آن اطمینان یابد. اولین تغییری که در اطاق این خودرو به چشم می خورد تودوزی کاملا مشکی آن است که کمی ساده و خسته کننده به نظر می رسد. تغییر دیگر این خودرو در کنسول وسط آن اعمال شده است چرا که کنترل دمای اتوماتیک در آن دیده نمی شود. در عوض، Q3S از سیستم تهویه هوای دستی بهره می برد که کنترل های آن شبیه به فولکس واگن پولو هستند.

یک سیستم موسیقی و صفحه نمایش 6.5 اینچی مرکزی به صورت استاندارد در Q3S ارائه می شود. صفحه نمایش نمونه آزمون این خودرو دارای سیستم هدایت نبود و آئودی دوربین معکوس و یا حتی صفحه نمایشی برای سنسورهای پارک را نیز در این خودرو عرضه نخواهد کرد. سیستم موسیقی این خودرو قابلیت خواندن CD، FM، AM، کارت SD و اتصال بلوتوثی را دارد.

ویژگی های ایمنی این خودرو شامل ESC و شش کیسه هوا است.

به گزارش خبرخودرو، نیروی Q3S از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی به کار رفته در Q3 TDI اصلی اما با قدرتی کم تر تامین می شود. در حالی که این موتور در Q3 قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتون متر تولید می کند مهندسان آن را طوری تنظیم کرده اند که در Q3S قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر داشته باشد.

آئودی ادعا می کند این کراس اوور شتاب صفر تا صد 9.9 ثانیه و بیشینه سرعت 202 کیلومتر بر ساعت دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=48537
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه