«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جزئیات فروش پیکاپ کلوت مکث موتور اعلام شد + قیمت

شرکت مکث موتور از آغاز طرح فروش فوری پیکاپ کلوت از روز دوشنبه 8 آذر ماه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مکث موتور از آغاز طرح فروش فوری پیکاپ کلوت از روز دوشنبه 8 آذر ماه خبر داد.  پیکاپ دو کابین کلوت مکث موتور با قیمت قطعی  799 میلیون تومان و موعد تحویل 30 روزه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این خودرو مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ با قدرت 215 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور است.

گیربکس کلوت مکث موتور از نوع ۶ سرعته دستی است و حداکثر سرعت آن به 160 کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودرو مکث موتور در چهار رنگ مشکی، سفید، نقره ای و آبی کاربنی به بازار عرضه می شود و مشتریان می توانند از روز دوشنبه برای خرید این مدل اقدام کنند.

این خودرو مکث موتور 5 نفره بوده و از رینگ های 17 اینچی آلیاژی بهره برده است. از دیگر امکانات این خودرو می توان از تریم داخلی چرم مصنوعی، صفحه نمایشگر لمسی 9 اینچی اندروید، تایرهای سری AT، دو کیسه هوا، دوربین عقب و صندلی برقی راننده نام برد.

مشتریان برای ثبت نام این خودرو تنها باید به وب سایت رسمی مکث موتور مراجعه کرده و در صورت تایید، درخواست متقاضی از طریق پیامک اطلاع داده می شد. مکث موتور برند جدید شرکت ماموت خودرو است که خودروهای مونتاژی سواری و کار و تجاری این گروه با این نشان به بازار عرضه می شوند. پیکاپ کلوت اولین محصول این شرکت است که تست های فنی آن انجام شده و در حال حاضر آماده ورود به بازار ایران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=233998
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه