جلب مشتری با ایجاد تجربه و خاطره بیاد ماندنی
میهن صنعت : مرسدس بنز به نمایندگی های خود تا 2500 دلار اختیار هزینه کردن روی خرسندی مشتریان کلاس سی را تفویض کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وقتی که شما 100 هزار دلار برای یک خودروی سدان فوق لوکس صرف کرده باشید توقع زیادی نیست که در تعمیرگاه ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش، با رفتاری محترمانه تر مواجه شوید. هر چه باشد شما این پول هنگفت را فقط به محصول نداده اید بلکه این پول بابت نام و نشان است و یک خودروساز فوق لوکس برای حفظ نام و نشان خود باید همه جوانب را در نظر بگیرد.
اخیراً شرکت خودروسازی مرسدس بنز تصمیم گرفته تأکید بیشتری روی شادی و خرسندی مشتریان خود به خرج دهد. این خدمات ویژه ابتدا از مدل های کلاس اس شروع می شود و به تدریج در کلاس CLA هم متداول خواهد شد. مرسدس بنز اجازه هزینه کردن تا 2500 دلار برای خرسند کردن مشتری و رضایت وی از مراجعه به نمایندگی اختصاص داده است.
مرسدس بنز نمایندگی های خود را آموزش می دهد که چطور می توان با انجام کارهایی ساده هنگام مراجعه مشتری به نمایندگی «تجربه خوبی» برای وی به وجود آورد. مرسدس بنز متوجه شده است که فقط محصول نیست که مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد چون حتی یک محصول جدید هم ظرف مدت کوتاهی تازگی خود را از دست می دهد اما یک تجربه خوب و به یاد ماندنی از مراجعه به نمایندگی بنز، در خاطرش می ماند.