میهن صنعت :

جلسه ویژه کمیسیون عمران در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو

عدم ایمنی مناسب در ساختمان های فرسوده تهران و بی توجهی به خطرات ناشی از آن، این بار علاوه بر مالکین، دامن گیر آتش نشانان تهران نیز شد و متاسفانه بی احتیاطی و کم توجه ای عده ای منجر به شهادت برخی از آتش نشانان فداکار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عدم ایمنی مناسب در ساختمان های فرسوده تهران و بی توجهی به خطرات ناشی از آن، این بار علاوه بر مالکین، دامن گیر آتش نشانان تهران نیز شد و متاسفانه بی احتیاطی و کم توجه ای عده ای منجر به شهادت برخی از آتش نشانان فداکار گردید.

به گفته ی سخنگوی سازمان آتش نشانی بارها به مدیران پلاسکو و مالکین آن تذکر داده شد و بالغ بر 14 اخطار کتپی به این ساختمان ارسال گردیده که هیچ توجه ای به آن نشده است.

نکته ی قابل تامل اینجاست که چگونه بررسی های کارشناسان ایمنی در خصوص پلاسکو بی جواب مانده و هیچ ترتیب اثری داده نشده است؟به نظر می رسد قوانینی در خصوص اینگونه ساختمان ها که تعدادشان در شهر تهران کم نیست لازم است تا در صورت عدم توجه مالکین به آن، اقدامات قانونی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت قرار است ساعت 2 بعداز ظهر امروز اعضای کمیسیون عمران جلسه ویژه ای در خصوص حادثه تلخ ساختمان پلاسکو برگزار نمایند و در خصوص موارد اینچنینی نیز تصمیماتی اتخاذ شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=107691
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه