میهن صنعت :

جمع آوری خودروهای تویوتا پریوس

میهن صنعت : تویوتا به تازگی تعداد زیادی از خودروهای پریوس را به دلیل مشکل موتور، ECU و سامانه کنترل هیبریدی ECU فراخوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تویوتا به تازگی تعداد زیادی از خودروهای پریوس را به دلیل مشکل موتور، ECU و سامانه کنترل هیبریدی ECU فراخوان کرد.

به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام شرکت تولید کننده، ممکن است در بخش های الکتریکی خودرو شاهد افزایش درجه حرارت باشیم که باعث روشن شدن چراغ های هشدار دهنده و ورود خودرو به وضعیت ایمن می گردد. به علاوه در موارد معدودی از دست رفتن قابلیت کنترل خودرو و توقف ناگهانی نیز گزارش شده است.

شرکت تولید کننده در بیانیه ای رسمی گفت: برنامه نرم افزاری ECU خودروهای مشمول طرح می تواند باعث تغییرات دمایی در برخی ترانزیستورها شده باعث آسیب رساندن به آن ها شود. در صورت بروض چنین مشکلی چراغ های هشداری بسیاری روشن می شوند و خودرو وارد وضعیت ایمن می گردد.

خودروهای تویوتا پریوس V هیبریدی مدل 2012 تا 2014 مشمول این فراخوان شده و می بایستی جهت انجام تعمیرات رایگان به نمایندگی های شرکت بازگردانده شوند. هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز این  فراخوان اعلام نشده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=74302
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه