روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:

حضور ایران در اجلاس بین منطقه ای اروپا و خاورمیانه ی ایکائو

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ایران در اجلاس بین منطقه ای اروپا و خاورمیانه ی ایکائو که در خصوص مدیریت اطلاعات هوانوردی، مقررات و الزامات آتی و چالش های پیشرو برگزار شده بود، حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این اجلاس ۳روزه که در دفتر منطقه ای اروپایی ایکائو در پاریس برگزارش شد، نمایندگان کشورهای عضو دفاتر منطقه ای خاورمیانه و اروپا، نمایندگان سازمانهای بین المللی صنعت به بررسی پیش نویس ویرایش چهلم ضمیمه پانزدهم کنوانسیون شیکاگو، همچنین روش های اجرایی مقررات جدید و فناوریها و نرم افزارهای مورد نیاز پرداختند.

شرفی مدیرکل دفترنظارت بر عملیات هوانوردی، قهرمانی معاون اداره اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و محمدی از کارشناسان این اداره با حضور در این اجلاس، نقطه نظرات ایران از منظر مقررات و ممیزی حوزه اطلاعات هوانوردی، همچنین موضوعات عملیاتی را مطرح کردند.

در حاشیه این اجلاس، جلسات و مذاکرات تخصصی با نمایندگان آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا EASA و مدیران و کارشناسان دفتر اروپا و امریکای شمالی ایکائو در خصوص برنامه کشور برای تدوین و ابلاغ مقررات جدید ارائه خدمات ناوبری هوایی از جمله مدیریت اطلاعات هوانوردی بر مبنای رویکرد اتحادیه اروپا برگزار و نقاط ضعف و قوت این تصمیم مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=156127
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه