«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

حضور ٢٠٠ شرکت تولیدکننده داخلی و نمایندگی برندهای خارجی در شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد

کمتر از یک ماه تا آغاز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد باقی مانده و قرار است که این رویداد از 8 الی 11 بهمن ماه سال جاری میزبان حضور ٢٠٠ شرکت تولیدکننده داخلی و نمایندگی برندهای خارجی باشد و در همین راستا، پوستر این نمایشگاه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد طی روزهای گذشته رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کمتر از یک ماه تا آغاز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد باقی مانده و قرار است که این رویداد از 8 الی 11 بهمن ماه سال جاری میزبان حضور ٢٠٠ شرکت تولیدکننده داخلی و نمایندگی برندهای خارجی باشد و در همین راستا، پوستر این نمایشگاه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد طی روزهای گذشته رونمایی شد.

 شرکت نمایشگاهی رونق؛ مجری برگزاری این رویداد از حضور ٢٠٠ شرکت تولیدکننده داخلی و نمایندگی برندهای خارجی خبر داد. مجوزهای لازم برای برگزاری این نمایشگاه با توجه به شیوع کرونا در کشور اخذ شده و از تمهیدات در نظر گرفته شده می توان به بهره بردن از دستگاه های ضدعفونی کننده، لزوم استفاده از ماسک و … اشاره کرد.

علیرضا عاجزی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق در خصوص برگزاری نمایشگاه با توجه به شیوه بیماری کرونا در کشور گفت: یکی از کامل ترین و جامع ترین دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه‌ها در کشور، به شرکت های نمایشگاهی ابلاغ شده است و در ارتباط با این موضوع جای نگرانی وجود ندارد.

 حمیدرضا نامی؛ رئیس هیئت مدیره  انجمن تولیدکنندگان ماشینهای کشاورزی (اتماک) در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد عنوان کرد:  انتظار می رود که نمایشگاه امسال با توجه به پاندمی کرونا متفاوت تر از هر سال برگزار شود اما در تلاش هستیم که چراغ این نمایشگاه روشن بماند و در واقع حذف فاصله میان صنعتگران و کشاورزان بویژه در استان با برگزاری چنین رویدادهایی رقم بخورد.

شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد به همت شرکت نمایشگاهی رونق از 8  الی 11 بهمن ماه سال 1399 فعالیت خودرا در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز خواهد کرد.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=205780
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه