«میهن صنعت»:

حضور پارس خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی امروز 12 شهریور ماه به کار خود پایان می دهد که غرفه پارس خودرو به عنوان قدیمی ترین خودروساز خاورمیانه محل مراجعه و سوالات بسیاری از بازدیدکنندگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی امروز 12 شهریور ماه به کار خود پایان می دهد که غرفه پارس خودرو به عنوان قدیمی ترین خودروساز خاورمیانه محل مراجعه و سوالات بسیاری از بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد که از روز چهارشنبه 9 شهریور ماه با حضور بیش از 20 خودروساز آغاز به کار کرده است، امروز به ایستگاه پایانی می رسد. این نمایشگاه به صورت رسمی روز دهم شهریور ماه با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور وعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت رسمی افتتاح شد. در میان خودروسازان حاضر در نمایشگاه، گروه خودروسازی سایپا نیز به همراه شرکت های تولید کننده خود شامل قطعه سازان و خودروسازان پا به نمایشگاه خودرو مشهد گذاشته است.

پارس خودرو نیز به عنوان قدیمی ترین خودروساز خاورمیانه در این نمایشگاه حضور دارد. این شرکت با توجه به حضور کارشناسان فنی در محل غرفه، مقصد مراجعه بسیاری از بازدیدکنندگان از بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد است.

پارس خودرو در این نمایشگاه کوییک آر مجهز به گیربکس اتوماتیک را در رنگ بندی های مختلف به نمایش گذاشته و برنامه های آتی خود در حوزه توسعه محصول و افزایش تولید را برای مشتریان و بازدیدکنندگان غرفه تشریح می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=251723
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه