مدیرعامل امداد خودروی ایران در گفتگو با میهن صنعت :

حضور 12 اکیپ بازرسی و نظارت بر اجرای دقیق طرح خدمات رسانی به زائرین

صبح امروز نشست خبری مدیرعامل ایساکو در خصوص امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی در حالی برگزار گردید که به نظر می رسد مجموعه ایساکو و امداد خودرو روزهای سختی را سپری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صبح امروز نشست خبری مدیرعامل ایساکو در خصوص امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی در حالی برگزار گردید که به نظر می رسد مجموعه ایساکو و امداد خودرو روزهای سختی را سپری خواهند کرد.

شهرام صالحی مدیرعامل امداد خودروی ایران در حاشیه نشست خبری با اشاره به افزایش حجم زائرین اربعین حسینی به خبرنگار «میهن صنعت» گفت : خوشبختانه به دلیل حجم بالای معنویت این مراسم، انسان های عاشق بسیاری در شروع به کار طرح، پیش قدم شدند که انتخاب این عزیزان جهت اعزام به مراکز و مناطق پیش بینی شده به دلیل حجم بالای علاقه مندان به حضور در این طرح، بسیار سخت و دشوار بود.

وی ادامه داد : همواره برگزاری طرح های اینچنینی نیاز به نظارت هرچه بیشتر خواهد داشت اما با توجه به رسالت این طرح، خیلی جای نگرانی در خصوص انجام وظایف دقیق همکاران نخواهد بود.

مدیرعامل امداد خودروی ایران افزود : با توجه به ازدیام جمعیت کار سختی را پیش‌رو داریم که در جهت اجرای هرچه بهتر خدمت رسانی، نیاز به یک تعامل دو سوی از سمت همکارن و زائرین محترم خواهیم داشت.

صالحی افزود : پیش از شروع طرح جلسات متعددی را به همراه دوستان حاضر در طرح اربعین برگزار کرده ایم و تمامی جوانب را در نظر گرفته ایم.تمام همت ایساکو و امدادخودروی ایران در جهت تردد سهل زائرین محترم است که می بایست به صورت یک تعامل دوجانبه به اجرای هرچه بهتر طرح کمک کنیم و نیز در همین خصوص از همکاران خود خواسته ایم که اگرخدای نکرده کج خلقی نیز از سمت زائرین محترم ناشی از خستگی راه، حاصل شد به دل نگرفته و انجام وظایف خود با روی خوش مشغول باشند.

مدیرعامل امداد خودروی ایران با اشاره به حضور بازرسان به صورت اکیپ های گشت سیار، خاطرنشان کرد : سامانه 096440 به صورت شبانه روزی و تمام وقت در حال خدمات رسانی و دریافت شکایات می باشند با این وجود اگر خدای نکرده زائرین محترم به مشکل خاصی برخورد کردند می توانند شکایات خود را به گشت های سیار اعلام نمایند.

12 اکیپ بازرسی که علاوه بر امداد رسانی، وظیفه نظارت را نیز بر عهده خواهند داشت تا در صورت نیاز شکایات را دریافت و به حل مشکل به وجود آمده اقدام نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=96401
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه