«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

حمایت سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد

کمتر از یک ماه به آغاز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد باقی مانده و تاکنون استقبال خوبی از این رویداد صورت گرفته است که به تازگی سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور به عنوان بزرگترین سازمان صنفی در حوزه کشاورزی به جمع حامیان این رویداد پیوسته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،   شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد از 8 الی 11 بهمن ماه سال جاری در فضایی بالغ بر 13 هزار متر مربع برگزار خواهد شد که تاکنون استقبال خوبی از این رویداد انجام شده و قرار است که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی میزبان 200 شرکت کننده داخلی و نمایندگی خارجی باشد.

علیرضا عاجزی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت عنوان کرد: تاکنون استقبال خوبی از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد انجام شده و تشکل ها و انجمن های مختلفی حمایت خود از این رویداد را اعلام کردند که با توجه به جلسات برگزار شده، سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور به عنوان بزرگترین سازمان صنفی حوزه کشاورزی در کشور به جمع حامیان این نمایشگاه پیوسته است.
 
تاسیس نظام صنفی کشاورزی به ‌عنوان بزرگ ‌ترین تشکل غیردولتی بخش کشاورزی از سال 1380 کلید خورد که این سازمان با هدف حمایت از حقوق کشاورزان و همچنین هویت بخشیدن به مشاغل بخش کشاورزی راه اندازی شد. در حال حاضر این نظام صنفی دارای بیش از یک میلیون  و 300 هزار عضو و 423 نظام شهرستانی، 32 نظام استانی در سطح کشور است و از وظایف آن می توان به صدور پروانه فعالیت، قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی  و تنظیم و تعیین تعرفه‌ ها، پیگیری مطالبات قانونی کشاورزی در بخش های حقوقی، بیمه، سوخت، تسهیلات بانکی، صادرات و واردات محصولات کشاورزی، نظارت و کنترل بر تولید محصول و ارتقا شرایط تولید و…. نام برد.
 
وی در ادامه افزود: حمایت سازمان نظام صنفی کشاورزی از این نمایشگاه امکان شناسایی و بازدید کشاورزان پیشرو و مطرح کشور را در حوزه های مختلف نظیر زراعت، باغداری، کشت و صنعت و.. فراهم کرده است و هماهنگی لازم به منظور حضور با کیفیت کشاوزان و همچنین دعوت از مقامات وزارت جهاد کشاورزی در مراسم افتتاحیه انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206302
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه