«میهن صنعت» گزارش می دهد:

حمایت پنج تشکل اصلی حوزه کشاورزی کشور از برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

اهمیت نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان یکی از قطب های صنعت کشاورزی ایران تا آنجایی است که پنج تشکل اصلی حوزه کشاورزی کشور حمایت کامل خودرا از برگزاری این رویداد جذاب کشاورزی ایران اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کمتر از دو ماه دیگر به برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز باقی مانده و در این شرایط فعالان حوزه صنعت کشاورزی ایران در حال آماده سازی برای حضور هرچه پر قدرت تر در این نمایشگاه هستند.

اهمیت نمایشگاه کشاورزی شیراز به عنوان یکی از قطب های صنعت کشاورزی ایران تا آنجایی است که پنج تشکل اصلی حوزه کشاورزی کشور حمایت کامل خودرا از برگزاری این رویداد جذاب کشاورزی ایران اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش علاوه بر وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و همچنین استانداری استان فارس، تشکل های بخش خصوصی صنعت کشاورزی ایران که جایگاه بسیار پر اهمیتی در این حوزه دارند نیز حمایت خودرا از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز اعلام کرده اند.

نظام صنفی کشاورزی ایران، انجمن سازندگان ادوات کشاورزی کشور(اتماک)، انجمن تولید کنندگان سموم کشاورزی ایران، انجمن تولید کنندگان کودهای کشاورزی ایران و همچنین شرکت تعاونی سازندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی (تسماک) حمایت خودرا از برگزاری این نمایشگاه در سال ۱۴۰۰اعلام کرده اند.

علیرضا عاجزی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق به عنوان مجری برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شهر شیراز در همین رابطه به خبرنگار ما گفت : تشکل های بخش خصوصی نام برده هر کدام در صنعت کشاورزی ایران نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و با حمایت از این نمایشگاه به همراه اعضای خود، از آخرین دست آوردها و تولیدات مورد نیاز حوزه کشاورزی رونمایی خواهند کرد.

 وی ادامه داد : همدلی تمامی بخش ها بر هرچه پر رونق تر برگزار شدن این نمایشگاه کمک شایانی خواهد کرد. البته آمارها و جایگاه استان فارس و شهر شیراز در صنعت کشاورزی ایران نشان می دهد که قطعا این نمایشگاه نیز با استقبال خوب متخصصان و علاقه مندان به حوزه کشاورزی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1400 فعالیت خودرا آغازو تا تاریخ 31 اردیبهشت و به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=209219
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه