میهن صنعت :

حمل و نقل عمومی در ایام عید تعطیل نیست

میهن صنعت : مهندس سید جعفر تشکری هاشمی گفت : در تعطیلات عید مدیران و کارکنان واحدهای این معاونت تعطیل نخواهند بود تا ضمن خدمات رسانی مناسب به شهوندان در پایان نوروز ، شهری متحول شده را تحویل آنان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز در آماده باش خواهد بود ، گفت : در تعطیلات عید مدیران و کارکنان واحدهای این معاونت تعطیل نخواهند بود تا ضمن خدمات رسانی مناسب به شهوندان در پایان نوروز ، شهری متحول شده را تحویل آنان دهیم.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد : در طول تعطیلات نوروز همکاران ما در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله کارکنان و رانندگان اتوبوسرانی ، مترو و رانندگان تاکسی تقریبا تعطیلی نخواهند داشت و با شفیت بندی برای آنان سعی خواهیم کرد که خدمات رسانی مناسبی به شهروندان در این ایام داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود در نوروز امسال شهروندان تهرانی کمتر از سال های گذشته از شهر خارج شوند و همچنین تعداد مسافران و میهمانان پایتخت افزایش یابد، تلاش خواهیم کرد که در حد تقاضا ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر فعال باشد.

معاون شهردار تهران همچنین در مورد خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در روز 13 فروردین( روز طبیعت) گفت: اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی در این روز نیز خدمت رسان به شهروندان خواهند بود به گونه ای که در تمامی خطوط مترو مانند روزهای عادی خدمات رسانی می شود و در تمامی خطوط نسبت به جابه جایی شهروندان اقدام خواهد شد.

تشکری ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی از جمله خطوط brt نیز به شهروندان در این روز خدمات رسانی خواهند کرد و در نهایت بخش قابل توجهی از رانندگان تاکسی نیز چه در خطوط و چه به صورت گردشی در خدمت شهروندان خواهند بود .

وی خاطر نشان کرد: ضمن اینکه در این روز به مراکز تفریحی و بوستان های بزرگ تهران مانند لویزان، چیتگر، بوستان ولایت، مراکز تفریحی شمیرانات و… خدمات رسانی ویژه صورت خواهد گرفت چنانچه پیش بینی شده تعدادی از اتوبوس ها و تاکسی های شهر تهران از میدان های اصلی شهر اقدام به انتقال شهروندان به این مراکز کرده و در بازگشت نیز آنها را به مبادی اولیه شان منتقل کنند. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت : به شهروندانی که از قبل نقاط داخل و اطراف شهر را برای سفر روز 13 فروردین هدف گذار کرده اند، توصیه می شود که تا حد امکان از وسایله نقلیه عمومی استفاده کنند تا در ترافیک سنگین مبادی ، ورودی و خروجی شهر در ترافیک متوقف نشوند و با استفاده از حمل و نقل عمومی شعار آشتی با طبیعت را عملی کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14946
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه