معاون کیفیت سایپا خبر داد:

حوزه ایمنی خط قرمز خودروسازان است

میهن صنعت: معاون کیفیت سایپا گفت: از آنجایی که حوزه ایمنی خط قرمز خودروسازان است در صورت مشاهده هر گونه ایراد ایمنی در خودروها از فراخوان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرزاد غزایی با بیان اینکه هر بخش صنعتی برنامه ارتقای کیفیت را جهت حضور بهتر در بازار در دستور کاردارد اظهار داشت: گروه خودرو سازی سایپا همراه با حوزه قطعه سازی برنامه‌هایی را برای ارتقای کیفی محصولات در دستور کار قرار داده است. 
معاون کیفیت سایپا افزود: البته برای بهتر شدن وضعیت نیاز به بازخورد از سوی مشتریان جهت اطلاع از ایرادات داریم که البته برای این موضوع نیز بخشهای زیادی را ترویج داده و خواهیم داد. 
وی تصریح کرد: با همکاری بخشهای صنعتی دیگر از جمله قطعه سازان و خدمات پس از فروش می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم. 
غزایی در خصوص کیفیت حوزه ایمنی خودروها گفت: حوزه ایمنی جزء خطوط قرمز خودروسازان محسوب می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه ایراد ایمنی تحویل به مشتری صورت نمی‌گیرد از این رو در سیستم های مرتبط با این حوزه همچون سیستم ترمز صددرصد دقت لازم  می‌شود. 
وی افزود: تا به این لحظه گزارش خاصی در حوزه ایمنی و سیستم ترمز نداشته ایم و تضمین می‌کنم مشتریان در حوزه ایمنی اطمینان کامل داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه نقص به ما اعلام کنند. 
معاون کیفیت سایپا ادامه داد: البته تمام خودروسازان دنیا سیستم فراخوان دارند که ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و اگر در حوزه ایمنی به مشکلی بر بخوریم قطعا از فراخوان استفاده خواهیم کرد. 
وی با بیان اینکه ماهم از خارج و هم از پتانسیل‌های داخلی برای تامین مواد اولیه استفاده می‌کنیم گفت: قطعا کیفیت خودرویی که رنج قیمتی متوسط دارد با یک خودروی گران‌قیمت قابل مقایسه نیست و طبق تمام ارزیابی‌های دنیا قیمت بیشتر، کیفیت بیشتر را در پی دارد. 
وی افزود: اگر صنعتی ارتقای کیفیت نداشته باشد از بین می‌رود پس این موضوع جزء اولویت‌های ماست و ما با بهبود مستمر،‌تغییر محصولات و شنیدن صدای مشتری در این مسیر حرکت می‌کنیم. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=59560
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه