میهن صنعت :

حیدری: من گلزن ترین مدافع وسط لیگ هستم

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: این بیست و سومین گل من در طول لیگ برتربا تیم‌های مختلف بود و فکر می‌کنم طبق آماری که داده‌اند در بین مدافعان وسط از لحاظ گلزنی در رتبه اول جای دارم.


سپهر حیدری در خصوص دیدار روز گذشته ذوب آهن و سایپا که با برتری ذوب آهن به پایان رسید اظهار داشت: من فکر می‌کنم آن ضعفی که کاملاً در تیم ما مشهود است استرس فوق العاده بالایی است که بازیکنان علی رغم شایستگی و پتانسیلی که دارند با خود یدک می‌کشند. تیم ما پس از به ثمر رساندن ۳ گل نیز آن استرس را داشت که نکند ۳ امتیاز را نگیریم.

وی ادامه داد: سایپا تیم بسیار خوبی است و نتایجی هم که در لیگ گرفته بود این موضوع را اثبات می‌کرد، ما در نیمه دوم علی رغم اینکه خودمان و مربی تیم نمی‌خواستیم اما ناخواسته عقب آمدیم و اگر چند دقیقه دیگر نیز بازی ادامه داشت ممکن بود این استرس کار دست ما دهد و گل مساوی را دریافت کنیم.

مدافع باتجربه ذوب آهن که اولین گل خود را در لیگ دوازدهم برای ذوب آهن به ثمر رساند در خصوص این گل بیان کرد: این اولین گل من در فصل بود و با استفاده از شگرد همیشگی خودم یعنی اضافه شدن در تیر دوم این گل را به ثمر رساندم. ضمن اینکه مربی ما هم روی این تاکتیک در طول هفته کار کرده بود.

سپهر حیدری در ادامه گفتگو با ایمنا،خاطرنشان کرد: این بیست و سومین گل من در طول لیگ برتربا تیم‌های مختلف بود و فکر می‌کنم طبق آماری که داده‌اند در بین مدافعان وسط از لحاظ گلزنی در رتبه اول جای دارم ضمن اینکه بعد از ۵ سال برای ذوب آهن گلزنی کردم و از این حیث نیز خوشحالم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3993
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه