میهن صنعت:

خداقوت مديرعامل گاز خراسان رضوي به همكاران امور بهره برداري اين شركت

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي با صدور پيامي از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي كاركنان حوزه بهره برداري اين شركت در راستاي پايداري گاز طبيعي شهرها و روستاهاي استان تقدير كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، سيد حميد فاني در اين پيام ضمن تاكيد بر لزوم آمادگی همه جانبه از سوي کارکنان امدادي در مواجهه با حوادث غيرمترقبه گاز تصريح كرد: پایداری گاز طبیعی و استفاده شبانه روزی مشترکان از این نعمت الهی نیازمند افزايش دقت نظر و حضور مداوم شما و همه تلاشگران صنعت گاز استان است. اطمينان دارم كليه كاركنان امور بهره برداري شرکت گاز خراسان رضوی در این روزهای سرد زمستاني بي منت آماده خدمت رسانی به مشترکان به جهت بهره‌مندي مستمر و پايدار از گاز طبيعي هستند. این امر شایسته تقدیر و خداقوت است.

بنابراين گزارش؛ بارش سنگين برف از ظهر روز گذشته موجب افزايش مصرف گاز طبيعي در بخش خانگي و در ادامه آماده باش نيروهاي امدادي شركت گاز خراسان رضوي را در راستاي تامين و پايداري گاز طبيعي در پي داشت.

گفتني است؛ صبح امروز رئيس روابط عمومي و رئيس دفتر مديرعامل گاز خراسان رضوي به نيابت از سيد حميد فاني مديرعامل اين شركت، با حضور در حوزه بهره‌برداري گاز استان و مركز پيام 194، مراتب تقدير و خداقوت ايشان را به كاركنان امور بهره برداري و امداد گاز خراسان رضوي ابلاغ نمودند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=113941
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه