میهن صنعت :

خدمات پس از فروش وجه تمایز كوليوس پارس خودرو

میهن صنعت : معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از مشتریان خواست تا در زمان خرید خودرو کولیوس به پارس خودرویی بودن این محصول توجه ویژه ای کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد علي قادري – معاون بازاريابي و فروش گروه خودرو سازي سايپا با اعلام این خبر افزود: برخي از مردم عزيزمان در كشور  به دليل صرفه جويي اقدام به خريد خودروهاي بدون گارانتي يا گارانتي شركت هاي ديگر  مي کنند و از مزيت خدمات پس از فروش گسترده و مطلوب گروه خودروسازي سايپا بی بهره مانده و به همین دلیل مبالغ هنگفتي متضرر مي شوند.

وی ضمن اشاره به اين نكته كه موتور خودروهاي كوليوس شركت پارس خودرو بر اساس شرايط اقليمي ايران از سوي شركت فرانسوي رنو تطبيق پذير شده و اين تطبيق پذيري سبب آسيب كمتري به خودرو مي شود، تاکید کرد: نظر به موجود بودن مدل هاي قديمي و وارداتي جديد اين خودرو در سطح كشور ، گروه سايپا صرفاً به خودروهاي كوليوس شركت پارس خودرو خدمات پس از فروش ارائه مي کند و به هيچ عنوان به ساير خودروهاي متفرقه و وارداتي كوليوس خدماتي ارائه نمی کند لذا توصیه می شود مشتريان گرامی با لحاظ کردن این موضوع اقدام به خرید خودروی کولویس کنند.

وي خاطر نشان كرد: شرايط فروش اين محصول هم اكنون جاري بوده و مشتريان محترم مي توانند با مراجعه به نمايندگي هاي منتخب گروه خودرو سازي سايپا اقدام به ثبت نام اين خودرو کنند.

شایان ذکر است؛ لیست نمایندگی های منتخب فروش خودروی کولیوس به شرح ذیل است:


جهت مشاهده با اندازه بزرگتر کلیک کنید

http://www.mihansanat.ir/upload/img/list_namayandegi-3.jpg

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28342
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه