میهن صنعت :

خروج از مرز مهران امکان پذیر نیست

میهن صنعت : جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خروج زائران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی با توجه به ازدحام بیش از حد در مرز مهران امکان پذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار اسکندر مومنی اعلام کرد: موج بازگشت زائرانی که طی روزهای گذشته به عراق عزیمت کرده اند آغاز شده و هم اکنون با ترافیک شدید در مرز بین المللی مهران روبرو هستیم.


مومنی اضافه کرد: امکان خروج زائران با توجه به شرایط ایجاد شده میسر نیست و از افرادی که در بین مسیر بوده و یا در پایانه منتظر خروج از کشور هستند می خواهیم به شهرهای مبدا حرکت خود مراجعه کنند چرا که اجازه خروج از کشور به آنان داده نخواهد شد.

وی افزود: بدون شک حضور در مرزها باعث معطلی و بروز مشکلاتی برای آنان خواهد شد و از تمامی کسانی که پیگیر اخبار اربعین هستند می خواهیم از حضور در مرزها به ویژه مرز مهران که با ازدحام کم سابقه زائران روبروست اجتناب کنند.

براساس اخبار رسیده درحال حاضر تنها زائرینی که در مرز مهران حضور دارند می توانند از این مرز خارج شوند.

شهر 15 هزار نفری مهران دراین روزها پذیرای بیش از یکصد هزار نفر جمعیت زائر است. 

با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر حجم زائرانی که خواستار حضور در آیین های اربعین هستند لحظه به لحظه بیشتر می شود بطوری که تنها در مرز مهران تاکنون حدود 800 هزار نفر عازم عتبات عالیات شده اند و تعداد بسیار کثیری نیز در پایانه مرزی منتظر اجازه خروج از کشور هستند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=78522
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه