فرمانده نیروی انتظامی:

خلافی خودروها بخشیده نمی شود

میهن صنعت : فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلاش داریم به مناسبت هفته نیروی انتظامی تسهیلاتی ویژه برای رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت‌هایی که منع قضایی نداشته باشند، قائل شویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با بیان اینکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی خودرو و موتورسیکلت‌هایی که منع قضایی نداشته باشند، مورد تسهیلات خاص واقع شده و رفع توقیف می‌شوند، گفت: تلاش داریم به مناسبت هفته نیروی انتظامی تسهیلاتی ویژه برای رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت‌هایی که منع قضایی نداشته باشند، قائل شویم.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که آیا تخفیفی برای جرایم رانندگی در نظر گرفته می‌شود؟ گفت: تخفیف در جرایم راهنمایی و رانندگی از اختیارات ناجا نیست اما تلاش داریم با افزایش ساعات کار مراکزی که به ارائه خدمات مشغول هستند و همچنین تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی به مردم، رضایت مردم را کسب کنیم هرچند که همواره تلاش داشتیم مردم در صف خدمات نیروی انتظامی نمانند.

وی با بیان اینکه ناجا دستاوردهای زیادی در عرصه خدمت‌گزاری کسب کرده است گفت: در شش ماهه نخست امسال در حوزه پلیس راهور شاهد آن هستیم که 1000 تن در تصادفات کمتر کشته شده‌اند و این در حالی است که شاهد افزایش 13 درصدی سفرها بوده‌ایم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26004
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه