میهن صنعت :

خودروسازان از پارس خودرو الگوبرداری کنند

میهن صنعت : عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : وجود مدیران توانمند و کارآمد و همچنین کارکنان متخصص و متعهد در شرکت پارس خودرو موجب شده که این شرکت بالاترین رتبه کیفی محصولات را در میان سایر تولیدات داخلی کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : وجود مدیران توانمند و کارآمد و همچنین کارکنان متخصص و متعهد در شرکت پارس خودرو موجب شده که این شرکت بالاترین رتبه کیفی محصولات را در میان سایر تولیدات داخلی کسب کند.

حسین امیری خامکانی افزود: قطعا اعمال مدیریت صحیح در کنار کنترل و نظارت بر روند تولید محصول می تواند شرایط مساعدی را جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ایجاد کند.

وی همچنین همکاری با شرکت های خودروساز  بین المللی و استفاده از دانش و تکنولوژی روز را در کیفیت و برتری محصولات شرکت پارس خودرو موثر دانست و گفت: در صورتی که محصولی مطابق با استانداردهای روز و  مورد نظر شرکت های طرف قرارداد تولید شود قطعا می تواند در تمایز محصول و افزایش رضایتمندی مشتریان موثر واقع شود.

وی با اشاره به تاثیر بالای مدیریت در ارتقاء تولید و کسب رتبه برتر کیفیت خودروهای داخلی گفت : قطعا کیفیت و اقبال نسبت به خودروهایی مثل مگان و سایر محصولات پارس خودرو به جهت تکنولوژی به روز و همچنین کنترل بر کیفیت این نوع محصولات است بنابراین انتظار می رود که سایر شرکت های خودروساز داخلی نیز چنین رویه ای را در تولید و مدیریت بر تولید داشته باشند.

نماینده کرمان و زرند در مجلس همچنین بر لزوم تلاش خودروسازان در رقابت منطقی با خودروسازان دنیا پرداخت و گفت : قطعا در سایه رقابت منطقی و صحیح کیفیت خودروهای داخلی رشد خواهد کرد.

امیری افزود: هر چند امروز خودروسازان تلاش مناسبی را در حوزه طراحی و تغییر مدل داشتند اما باید بخشی از این توان صرف ارتقاء کیفیت خودروها شود.

وی گفت : باید پذیرفت که نسبت به دهه های گذشته  کیفیت خودروهای داخلی رشد خوبی را داشته است و انتظار می رود با توجه به سابقه صنعت خودرو ایران، کیفیت محصولات داخلی بیش از اینها افزایش یافته و خودروهای ایرانی قابل رقابت با خودروهای خارجی باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14411
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه