«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودروهای آینده نگرانه سوزوکی در نمایشگاه توکیو

خودروساز ژاپنی سوزوکی از دو خودروی کانسپت خود در جریان نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کرد. سوزوکی قصد دارد تا در جشن 100 سالگی خود در سال 2020 محصولات آینده نگرانه خود را به معرض نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز ژاپنی سوزوکی از دو خودروی کانسپت خود در جریان نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کرد. سوزوکی قصد دارد تا در جشن 100 سالگی خود در سال 2020 محصولات آینده نگرانه خود را به معرض نمایش بگذارد.

نخستین خودرو مفهومی سوزوکی یک کوپه دو درب پلاگین هیبریدی است که با عنوان واکو SPO (Waku SPO) شناخته می شود. این محصول جالب سوزوکی با الهام از مدل فرونته 360 سال 1967 طراحی شده و ویژگی هایی مانند کاپوت کشیده را از این خودرو قدیمی به ارث برده است. کانسپت سوزوکی واکو SPO از نسخه جدید جلوپنجره ای رادیاتوری مدل فرونته بهره برده وطبق ادعای این شرکت، این خودرو به عنوان یک کانسپت خانوادگی برای ایجاد لحظات خوش برای تمامی نسل های خانواده طراحی شده است.

کانسپت واکو SPO در سگمنت A قرار می گیرد و در نتیجه با ابعاد کامپکت هوندا e قابل مقایسه است.

دومین خودروی مفهومی این سازنده ژاپنی در واقع یک اتاق خودران است که نام هناره (Hanare) به معنای کلبه جدا در زبان ژاپنی برای آن انتخاب شده ومی توان گفت که در برخی از ویژگی ها به دیگر مدل این شرکت، نسل چهارم تراک سوزوکی کری کی شبیه است.

نسل چهارم سوزوکی کری توسط طراح مشهور ایتالیایی با نام Giorgetto Giugiaro ساخته شد و از ویژگی های مشترک این دو خودرو نسبتا عجیب سوزوکی می توان از جلوپنجره ای رادیاتوری مشکی نام برد.

پیش بینی می شود که با توجه به تقاضای کم از خودرو مفهومی Hanare، این خودرو فعلا در مرحله تولید قرار نگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=187795
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه