میهن صنعت :

خودروهای ایمن و راحت رضایت مشتریان را جلب می کند

میهن صنعت : معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارائه خودروهای کیفی، ایمن و راحت علاوه بر تامین رضایت مشتریان، زمینه رقابت را برای ایران در بازارهای بین المللی فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محسن صالحی نیا روز سه شنبه در مراسم آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو در شرکت پارس خودرو، افزود: تولید این محصول با تلاش های متخصصان ایرانی و شرکت رنو طی 1.5 تا 2 سال عملی شد و امیدواریم تمام شرکت های خودروسازی کشور علاوه بر ارتقا کیفیت، ارائه خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان آنکه کیفیت در خودروهای تولیدی یک مسئله نامحدود است، گفت: این شرایط سبب می شود که همواره سازندگان خودرو به دنبال ارتقا کیفیت محصولات خود باشند تا خودروهای خود را طبق ضوابط و مقررات استاندارد به مشتریان عرضه کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تاکید کرد: این خودرو باید با قیمت مناسب به مشتریان عرضه شود و انتظار ما این است با وجود محدودیت های چند سال اخیر این خودرو با کیفیت استاندارد شرکت رنو در ایران تولید شود.

وی اظهار داشت: در توسعه صنعت خودرو کشور خودروسازان و قطعه سازان باید بتوانند با استفاده از شرکت های معتبر بین المللی به تدریج برای ورود به بازار های جهانی خود را آماده کنند و این موضوع با تولید محصولات کیفی، ایمن و راحت عملی خواهد بود.

صالحی نیا اظهار امیدواری کرد: در چارچوب همکاری های مشترک بین خودروسازان داخلی و خارجی بتواند در زمینه صادرات به بازارهای منطقه سهم خود را افزایش دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: ارائه خدمات پس از فروش نیز برای خودروهای تولید داخل بسیار اهمیت دارد و باید بتوانیم برای حضور در بازارهای جهانی خدمات پس از فروش خود را نیز بیش از پیش ارتقا دهیم.

وی با اشاره به سفر وزیر بازرگانی فرانسه به کشورمان اظهار داشت: بسیاری از شرکت های این کشور به همراه وزیر بازرگانی فرانسه به ایران سفر کرده اند تا شرکت های فرانسوی بتوانند در دوران پساتحریم همکاری های خود را با شرکت های ایرانی توسعه دهند.

صالحی نیا یادآور شد: احترام به مشتری و خدمات پس از فروش یکی از اصول مهم ما در این حوزه است و به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارگروه ارتقا شرایط کیفی در تولید و خدمات پس از فروش تشکیل شده تا مردم از تولید محصولات متنوع استفاده کنند و در سطح بین المللی نیز بتوانیم رقابت را در بازارهای جهانی عملی سازیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=75907
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه