میهن صنعت :

خودروهای تولیدی به جای پارک در پارکینگ به بازار عرضه شوند

میهن صنعت : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده و نهادهای نظارتی باید نظارت کنند تا تولیدات کارخانجات به جای پارک در پارکینگ به بازار عرضه شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسین گروسی با اشاره به عدم تحویل خودروهای تولید به موقع در بازار گفت: کاهش تولید خودرو و عدم تحویل به موقع دو مشکل عمده خودروسازان است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کاهش تولید خودرو در کشور افزود: زمان قبل از بحران در صنعت خودرو روزانه حدود یک میلیون ۵۰ هزار خودرو در کشور تولید می شد اما در حال حاضر این میزان به ۷۴۰ هزار خودور کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: بنابراین کاهش میزان تولید خودرو در کشور نیز موجب عدم تحویل به موقع خودرو به متقاضیان شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه کاهش تولید خودرو یک اشکال است و باید رفع شود، گفت: این موضوع در قیمت خودرو نیز تاثیر گذار بوده است.

این نماینده مردم در مجلس همچنین اضافه کرد: کاهش تولید و به تبع آن عدم تحویل به موقع خودرو بازار این محصول را آشفته کرده و باید با تقویت این موضوعات بازار خودرو را از آشفتگی خارج کرد.

گروسی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره چگونگی نظارت بر پیش فروش خودرو و تحویل به موقع به متقاضیان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده و نهادهای نظارتی باید بر این موضوع نظار کنند تا تولیدات کارخانجات به جای پارک در پارکینگ به بازار عرضه شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه مهمترنی راهکار برون رفت از بحران خودرو تعادل عرضه و تقاضا است، به خانه ملت گفت: در صورت عدم تعدیل عرضه و تقاضا دلالان در بازار خودرو فعال می شوند و به دلیل اینکه عرضه و تقاضا در بازار اصلاح نشده بازار خودرو همچنان به هم ریخته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18903
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه