میهن صنعت :

خودروی انقلابی فولکس واگن معرفی شد

میهن صنعت : فولکس واگن در نمایشگاه پاریس به وعده معرفی خودروهای سبزش عمل کرد و خودروی مفهومی I.D. را که می تواند برایش اهمیتی در حد بیتل و گلف داشته باشد را رونمایی نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، فولکس واگن در نمایشگاه پاریس به وعده معرفی خودروهای سبزش عمل کرد و خودروی مفهومی I.D. را که می تواند برایش اهمیتی در حد بیتل و گلف داشته باشد را رونمایی نمود.

 فولکس واگن عقیده دارد که این محصول یک خودروی انقلابی خواهد بود و تا زمان معرفی آن به بازار در سال 2020 ایده های مناسبی را در اختیار طراحان قرار خواهد داد. در  حال حاضر رقبای این محصول شورولت بولت، اوپل آمپرا e و تسلا مدل 3 هستند. این اولین باری است که فولکس خودرویی را بر روی پلتفرم MED که قرار است برای همه محصولات برقی مورد استفاده قرار گیرد، می سازد.

به گزارش خبرخودرو،این محصول دارای یک موتور برقی 168 اسب بخاری و جعبه دنده ای تک سرعته است که در کف آن باتریهای تختی تعبیه شده اند و به همین دلیل علاوه بر حفظ مرکز ثقل خودرو فضای کمی را اشغال می کنند. I.D. می تواند ظرف مدت 8 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و بیشینه سرعتی معادل 159 کیلومتر برساعت داشته باشد. باتری I.D. برای حرکت در مسیری 600 کیلومتری کافی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=90359
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه