میهن صنعت :

خودرو جدید کمپانی “تسلا” خود‌به‌خود شارژ می‌شود+عکس

میهن صنعت : شرکت تسلا، تولیدکننده خودروهای الکتریکی و قطعات موردنیاز ترن‌های برقی به تازگی نوعی خودروی الکتریکی جدید ساخته است که به طور خودکار به شارژر وصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از ایمنا، شرکت تسلا، تولیدکننده خودروهای الکتریکی و قطعات مورد نیاز ترن‌های برقی به تازگی نوعی خودروی الکتریکی جدید ساخته است که به طور خودکار به شارژر وصل می شود. این در حالی است که با روی کارآمدن خودروی جدید کاربران بدون معطلی به محل کار خود رفته و برای بازگشت به منزل و سر زدن به مکان های دیگر نگران تمام شدن شارژ خودرو خود نیستند.

الون ماسک، رئیس شرکت خودروسازی تسلا می گوید:" ما در حال کار کردن بر روی نسل آینده خودروها هستیم که از میان موانع عبور می کند و خود به خود شارژ می شوند.

" شارژ خودروی جدید تسلا اکنون توسط ایستگاه شارژ الکتریکی و یا برق منزل تامین می شود، اما در چند سال آینده با روی کار آمدن نسل جدید خودروهای بدون راننده، دیگر نیازی به شارژ کردن دستی این اتومبیل نیست، بلکه خود به خود شارژ می شود، به گونه ای که در مدت ۲۰ دقیقه، نیمی از انرژی آن تامین می شود.

گفتنی است شرکت خودروسازی تسلا اکنون حدود ۱۰۰ ایستگاه شارژ الکتریکی در اروپا و آمریکا و ۳ ایستگاه در چین احداث کرده و قصد دارد ۲۰۰ ایستگاه شارژ الکتریکی در دیگر نقاط جهان تاسیس کند.

/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65498
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه