میهن صنعت :

خودرو خارجی ارزان تر می شود

میهن صنعت : با وجود کاهش قیمت ارز در هفته های اخیر قیمت خودروهای خارجی افت قابل ملاحظه ای داشته است که البته پیش بینی می شود افت قیمت خودروهای خارجی به همین منوال ادامه داشته و حتی قیمت ها مقدار دیگری نیز با کاهش قیمت مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از اقتصاد آنلاین، محمدرضا نجفی منش، عضو انجمن قطعه سازان درباره آینده قیمت خودرو گفت: قیمت خودروهای داخلی نیز در هفته های اخیر با روند کاهشی مواجه شده که البته نباید انتظار داشته باشیم که قیمت خودرو بیش از این با افت مواجه شود.

وی درباره رابطه برداشتن تحریمهای خارجی و کاهش قیمت خودرو نیز گفت: کاهش قیمت زمان بر است و مسئله ای نیست که امروز و فردا محقق شود.

وی در ادامه درباره انتظار خودروسازان و قطعه سازان از دولت جدید گفت: قرار بود دولت قبل حمایت های جدی از خودروسازان داشته باشد اما متاسفانه هیچ گاه به وعده های خود عمل نکرد لذا ما از دولت جدید می خواهیم هم به وعده های دولت قبل عمل کند و هم حمایت های جدیدی را به خودروسازان ارائه دهد.

عضو انجمن خودروسازان با خوشبین بودن به آینده بازار و تولید خودرو اضافه کرد: به نظر می رسد با روی کارآمدن دولت جدید وضعیت تولید بهتر شود و خودروسازان نیز بدهی های خود را به قطعه سازان پرداخت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25996
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه