رضایت از کیفیت خودروهای داخلی وجود ندارد

خودرو سازی داخلی پشت چراغ قرمز کیفیت

میهن صنعت : عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن گفت: رضایت عمومی نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی توسط خودروسازهای داخلی وجود ندارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، الله وردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: خودروسازان به جای افزایش واحدهای تولید خود و ایجاد توقع برای مشتریان و خرید سهام بانک‌ها به فکر افزایش کیفیت محصولات تولید و در نتیجه رسیدن به درآمدهای بالا را از طریق حرفه اصلی برای خود ممکن سازند.

وی همکاری با برندهای معروف جهانی را یکی از راهکارهای موثر برای خودروسازان داخلی دانست و گفت: این همکاری زمینه را برای توسعه فناوری‌های داخلی در این عرصه، گسترش بازارهای داخلی و در نتیجه دستیابی به منابع مالی برای غلبه بر مشکلات درآمدی را فراهم می‌سازد.

دهقانی با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده از انرژی‌های نو و خودروهای هیبریدی در جهان مرسوم شده است، گفت: حضور در عرصه رقابت جهانی نیازمند مجهز شدن به تکنولوژی‌های روز دنیا است که متاسفانه خودروسازان داخلی برای این موضوع نیز برنامه و هدف‌گذاری ندارند.

این نماینده مجلس نهم در عین حال به بخش آغازین صحبت‌های خود تاکید کرد و گفت: برای حرکت در مسیر جهانی شدن، حضور در بازارهای جهانی در کنار برندهای معتبر دنیا، داشتن توان رقابتی در این میادین نیازمند افزایش کیفیت در وهله اول و کاهش قیمت تمام شده است.

دهقانی یادآور شد: برای رسیدن به نقطه ایده‌آل در صنعت خودروسازی رفع محدودیت‌های وارداتی و شکستن مرزها باید اتفاق بیفتد البته به معنای واقعی و عملی.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25687
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه