خودرو پراید و یک دنیا حرف
میهن صنعت : تکنولوژی و صنعت کشورها در سایه آرامش و امنیت امکان پذیر است و از طرفی نیاز روزافزون انسان به پدیده های نو و جدید موجب ترقی و پیشرفت می گردد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از عصرخودرو، مهندس صادقی مجد ،دارای سابقه طولانی خدمت و مدیریت در بخشهای مختلف صنعتی، است. جواد صادقی مجد، دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و همچنین کارشناسی ارشد حمل و نقل ترافیک می باشد و پیشتر در سمت مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور، معاونت اداره کل حملونقل و ترافیک سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، رییس ستاد شناسایی و ساماندهی مسافربرهای شخصی و وانت بارهای عمومی، معاون امور هماهنگی شهرداری تبریز، عضو ستاد تبصره 13 ستاد مدیریت و حمل ونقل کشور، رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری و … حضور داشته است. از دیگر سوابق کاری ایشان، مدیر عاملی و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع نساجی ایران، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت صانع، مشاور مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، نماینده تام الاختیار گروه خودرو سازی سایپا در بخش حمل و نقل عمومی، عضو کمیته حمل و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو کمیته حمل و نقل عمومی مرکز پژوهشهای علمی مجلس شورای اسلامی می باشد. مهندس صادقی مجد از سال 1391 تا اسفند 92 در سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تهیه و توزیع مواد ریخته گری و قطعات صنعتی ایران (سودیکو) مشغول فعالیت بوده است وی در حال حاضر مدیر عامل شرکت سایپا لجستیک می باشد
(خودرو پراید و یک دنیا حرف )
تکنولوژی و صنعت کشورها در سایه آرامش و امنیت امکان پذیر است و از طرفی نیاز روزافزون انسان به پدیده های نو و جدید موجب ترقی و پیشرفت می گردد . صنعت خودروسازان ایران دارای سابقه زیادی است و بنا به اقوال کشور ما که همزمان با کشور کره خودروسازی را اغاز نموده اند امروز خودروسازی کره سالانه بیش از 6 میلیون دستگاه و با بهترین کیفیت و استاندارد های جهانی صادر می نماید ولی خودروسازان ایران در کجا قرار دارند . ایران نیز در این مدت حوادث و فراز و نشیب های زیادی به خود دید که شاید اگر این حوادث در کره اتفاق می افتاد موقعیت ایران را هم نداشت . انقلاب ، جنگ ، ترور ، تحریم های ضالمانه و بی رحمانه جان فشارهای روانی و فرهنگی و اقتصادی همه و همه دست به دست هم دادند تا نه تنها جلو پیشرفت صنعت و تکنولوژی را در ایران بگیرند بلکه مانع دستیابی به ضروری ترین و حیاتی ترین مواد که غذا و دارو باشد از ما دریغ کردند و هر روز فشارها را برای به زانو در آوردن این ملت زیاد و زیادتر کردند ایران در چنین شرایطی و با تکیه بر داشته های خود به اینجا رسیده و باید با توه به چنین شرایطی به داشته ها و دست آوردهای علمی و صنعتی خود افتخار کند . چرا همیشه دیگران را به رخ خود می کشیم و خود را نقد کنیم آیا در زمان نقد به حوادث سالهای گذشته که بر ملت ما رفته توجهی می کنیم اگر توجه کنیم این اندازه خود را نقد نمی کنیم و منصفانه قضاوت می نماییم . خودروسازی ما کم پیشرفت نداشته و در مقایسه با قیمت خودروهای جهانی خودروهای ساخت داخل اگر ملی فکر کرده باشیم بسیار مناسب است اگر روزی خودرو پراید به ارزش هفتاد یا هشتاد میلیون تمان تولید شود و مطمئنا بدانیم که با خودروهای کره ای رقابت خواهد کرد . .
ملت ایران با این حوادث و محرومیتهای جهانی تلاش می نماید خود را در جهان مطرح کند اکثریت ملت زحمتکش ایران توان و قدرت مالی خرید ماشین های هشتاد یا یکصد میلیونی را ندارند . همه علاقه دارند ماشین صد میلیونی سوار شوند ولی آیا چند درصد ملت دارای چنین امکانتی هستند خودروهای ایرانی امروز خودروهای مناسبی هستند که اگر رفتار و فرهنگ رانندگی و ترافیکی با توجه به ضوابط و استانداردهای رانندگی مورد عنایت وتوجه قرار گیرد به حتم بدانیم که حوادث و تصادفات هم کاهش یافته و خود خودرو ساز مقصر قلمداد نخواهد شد .
مگر خودرو پراید به عنون خودرو کم مصرف کم هزینه فراوانی لوازم یدکی و با قیمت مناسب کم به مردم و جامعه خدمت انجام داده است . شاید خدمتی که خودرو پراید در حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان کشور اعم از عمومی و سواری انجام داده و هیچ خودرویی نکرده باشد . کسانی که از خودرو پراید در حمل و نقل عمومی یا سواری