در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی خواهد شد

داچیا ساندرو II دنباله‌رو لوگان جدید

برند داچیا کم‌کم درحال ثبت وقایع جدیدی در تاریخچه خود است، این تغییرات از نمایشگاه ژنو با نمایش خودروی Lodgy و به دنبال آن داکر ( Dokker) و نمونه ون داکر آغاز شد و این راه قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس با رونمایی لوگان و ساندرو جدید ادامه داشته باشد.


به گزارش «میهن صنعت» به نقل از پرشین خودرو، پس از انتشار تصاویر آخرین نسخه سدان ارزان قیمت لوگان که قرار است به‌زودی از کارخانه خودروسازی داچیا خارج شود این‌بار نوبت به نمایش برادر کوچک‌تر آن یعنی ساندرو جدید رسیده است. خودروی داچیا ساندرو در سال 2008 میلادی در کلاس خودرویی هاچ‌بک پا به عرصه وجود نهاد و برپایه پلت‌فرم ارزان قیمت لوگان شکل گرفت و راهی بازار اروپا شد اما از چهار سال پیش تاکنون تغییرات زیادی به خود ندیده بود اما این‌بار دچار یک جراحی اساسی شده است و برخلاف قبل، به جز اندازه تفاوت خاصی با لوگان ندارد تا به نمونه هاچ‌بک لوگان تبدیل شود و در مقایسه با ساندروی قبلی دارای طراحی، پیشرانه و کابین بهتری است.


 

در نمای جلوی ساندرو2 مانند لوگان جدید شاهد یک جلوپنجره با زمینه مشبک به همراه دونوار کرومی هستیم و بازهم روح محصول شاسی بلند داچیا یعنی داستر، در چهره ساندرو جدید دمیده شده و به این ترتیب محصولات روز این خودروساز از شباهت بیشتری به‌هم برخوردارند و این درست آغاز راهی است که داچیا باید وارد آن می‌شد، در نمای جانبی فرورفتگی پایین درب‌ها در پاسخ به طرح خسته کننده قبلی ایجاد شده است و شکل پنجره درب عقب یکی از تفاوت‌های ساندروll با لوگان ll است تا کمی تنوع میان این دو وجود داشته باشد.

داخل کابین نیز مانند دیگر محصول جدید این کارخانه دچار تغییرات کلی و مجهز به یک صفحه نمایش هفت اینچی جدید شده است که وظیفه نمایش اطلاعات خودرو را دارا است و اجازه کنترل شش عملکرد از جمله رادیو، مدیا، تلفن همراه، هندزفری، نمایش نقشه‌ها و سیستم راه‌یابی ماهواره‌ای را به سرنشینان می‌دهد، هرچند که احتمالا این صفحه نمایش جزو موارد انتخابی در زمان خرید خودرو خواهد بود که در صورت عدم سفارش آن شما تنها یک رادیوی کوچک و معمولی خواهید داشت.

پایه قیمت جدید ساندرو برای نمونه مجهز به پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی با 75 اسب بخار باید تقریبا نزدیک به 7900 یورو باشد. احتمالا مدل تغییر یافته ساندرو به‌نام استپ‌وی که شبیه به یک شاسی بلند کوچک است بعدها رونمایی خواهد شد.
اطلاعات و پیشرانه‌های احتمالی دیگر این خودرو در زمان نمایش آن در نمایشگاه اتومبیل پاریس گزارش خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3489
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه