میهن صنعت گزارش می دهد:

درخشش ستاره ی مزدا در ژنو!

ستاره شرکت خودروسازی مزدا در نمایشگاه امسال ژنو مدل فیس لفت شده ی مزدا 6 Tourer است که به نظر می رسد با تغییرات جدید خود در رقابت با نسخه های مشابه خوش بدرخشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در بخش ظاهری، کاربران شاهد همان تغییراتی هستند که پیش تر در نسخه ی سواری آن دیده شد.

بدین معنی که بازدیدکنندگان می بایست انتظار جلو پنجره ای و چراغ های ال ای دی جدید و البته استفاده از کروم در طراحی آن را داشته باشند.

تغییرات این محصول ژاپنی در بخش کابین خودرو بیش تر احساس می شود و در واقع طراحی ساده داشبورد، صندلی و فناوری های جدید بخشی از این تغییرات قابل توجه هستند.

همان طور که در تصاویر مشخص است، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی سیستم اینفوتیمنت در کنار صفحه نمایش 7 اینچی TFT به جذابیت کابین خودرو افزوده اند.

همانند نسخه ی سواری، اطلاعاتی در خصوص پیشرانه ی  این مدل پرطرفدار در دسترس نیست اما شرکت مزدا نوید بهبود عملکرد و کارایی پیشرانه ی این محصول خود را به مشتریان داده است.

به علاوه، سیستم تعلیق این محصول جذاب مزدا طوری طراحی شده که راحتی را برای سرنشینان فراهم کرده و استفاده از سیستم های ایمنی و کمک راننده منجر شده تا به خودرویی بی عیب و نقص تبدیل شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=148781
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه