نایب رئیس کمیسیون بهداشت در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد:

در ارائه ی سوخت استاندارد موفق نبودیم

در خیلی از کشورها مصرف بنزین جایش را به سوختهای دیگر داده که هیچ خطری برای محیط زیست و انسان ندارد ولی ما همچنان سوخت با کیفیت پائین در اختیار مصرف کننده می گذاریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آلودگی همچنان مردم را در شهرهای صنعتی از دیدن آبی آسمان محروم می کند و در شهری مانند تهران برای خیلی ها ایجاد خطر می نماید. راهکارهای لازم برای مقابله با آلودگی هیچگاه پاسخ درست نداده و مردم همچنان آلودگی را تنفس می کنند.

دکتر محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت درباره ی طرحهای کاهش آلایندگی هوا توضیح داد: مهمترین مسئله برون رفت کارخانجات صنعتی از داخل شهرها و ارائه ی سوخت استاندارد است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود : ما هنوز موفق به ارائه ی سوخت استاندارد به مصرف کننده نشدیم. خیلی از وسایط نقلیه ی ما آلاینده هستند و باید به جد با آنها برخورد شود.

 وی خاطرنشان کرد : عبور و مرور خودروهای پرمصرف که به افزایش آلاینده ها کمک می کنند از دیگر مواردیست که باید برای حل این مشکل اهتمام جدی داشت.

دکتر قربانی در پایان بیان داشت : در خیلی از کشورها مصرف بنزین جایش را به سوختهای دیگر داده که هیچ خطری برای محیط زیست و انسان ندارد ولی ما همچنان سوخت با کیفیت پائین در اختیار مصرف کننده می گذاریم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=143338
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه