مدیرعامل پارس خودرو در مراسم رونمایی از خودروی ساندرو:

در مسیر تولید و سود دهی قرار گرفته ایم.

مدیرعامل گروه خودروسازی پارس خودرو در مراسم رونمایی از خودروی جدید این شرکت، رنو ساندرو، در خصوص دوران جدید و شکوفایی صنعت خودرو و افزایش تولید و همچنین سود دهی شرکت ابراز امیدواری نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل گروه خودروسازی پارس خودرو در مراسم رونمایی از خودروی جدید این شرکت، رنو ساندرو استپ وی، در خصوص دوران جدید و شکوفایی صنعت خودرو ابراز امیدواری نمود.
وی گفت: وضع خورو با سرمایه گذاری های صورت گرفته در صنعت خودرو، وارد دوران جدیدی می شود که این دوران، دوران شکوه خواهد بود و معماری جدیدی را در خود خواهد داشت.
وی در ادامه از پیش بینی افزایش حجم فروش خودرو به  2/5 برابر خبر داد و اعلام کرد تا کنون شاهد این بوده ایم که چندین بار رکورد تولید بیش از 820 خودرو صورت گرفته است.

محمدی با اعلام اینکه سرمایه گذاری های جدیدی در معماری تولید صورت گرفته گفت:

«ما در مسیر سود دهی قرار گرفته ایم. و با افزایش تولید، افزیش سود هم خواهیم داشت و آینده بسیار درخشانی پیش روی شرکت قرار گرفته است و از شرایط سخت سال گذشته دور خواهیم‌شد. ما کماکان بر کیفیت تولید تاکید داریم و کیفیت را مبنای تولید قرار داده ایم و هیچگاه کمیت را بر کیفیت ترجیح نمی دهیم.»

مدیرعامل پارس خودرو در انتهای سخنان خود از توسعه تولید و محصولات جدید خبر داد و اظهار داشت برنامه ای جامع با همکاران خود در شرکت رنو داشته و به زودی معرفی مدل های جدید رنو و نیسان را در پارس خودرو خواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=88620
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه