میهن صنعت:

دستور رئیس مجلس برای بررسی موضوع بنزین‌های آلوده

میهن صنعت: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس مجلس به این کمیسیون برای بررسی موضوع بنزین‌های آلوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسینعلی شهریاری اظهار کرد: آقای لاریجانی از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواسته بررسی جامعی درباره ی موضوع آلایندگی بنزین های تولید داخل و تاثیر آن بر سلامت مردم انجام دهد. بر این اساس کمیسیون بهداشت به موضوع بنزین های آلوده ورود کرده است.

وی افزود: دبیر نظارتی کمیسیون بهداشت و درمان مامور جمع آوری اطلاعاتی در این رابطه شده تا بعد از گردآوری اطلاعات با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه در این باره تشکیل جلسه دهیم و درباره ی آلاینده بودن یا نبودن بنزین های تولید داخل به جمع بندی برسیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس خاطر نشان کرد: البته اشکالی که وجود دارد این است که ما باید اطلاعات از خود سازمان استاندارد بگیریم که بعضا اطلاعات دقیقی دراین مجموعه وجود ندارد و اگر هم باشد ممکن است مشکلی در ارائه آن وجود داشته باشد البته خود وزارت نفت هم باید راجع به پتروشیمی ها اطلاعاتی به ما ارائه کند.

به نقل از ایسنا رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: با توجه به مسائل حاشیه ای که درباره ی آلاینده بودن بنزین مطرح است و هر کس ، دیگری را متهم می کند جمع بندی نهایی در این رابطه قطعا کار ساده ای نیست اما به هر حال کمیسیون درحال جمع آوری اطلاعات در این رابطه است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=51502
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه