میهن صنعت :

دستگیری اعضای شبکه سرقت به عنف خودرو در مشهد

میهن صنعت : فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شش تن از اعضای شبکه حرفه‌ای سرقت‌های به عنف خودروهای سواری در مشهد دستگیر و ۹ دستگاه خودروی مسروقه از آنها کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت‌های به عنف خودروهای پراید و پژو در شهرستان مشهد، پرونده‌ای برای پیگیری این موضوع تشکیل شد.

وی بیان کرد: بررسی‌های به عمل آمده در این باره حاکی از آن بود که سارقان تحت عنوان مسافر و در قالب گروه‌های دو تا سه نفری و با همراهی یک خانم جوان، خودروهای سواری را کرایه و پس از کشاندن راننده به نقاطی کور و خلوت، اقدام به سرقت‌های خشن با استفاده از قمه، چاقو و شوکر برقی کرده‌اند.

امیری مقدم عنوان کرد: وقوع این سرقت‌های سریالی، کارآگاهان زبده مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی را بر آن داشت تا به صورت ویژه برای پیگیری موضوع وارد عمل شوند.

وی گفت: کارآگاهان مطالعه پرونده‌های سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و با دقت نظر علمی و کارشناسی و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان، به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی دو تن از عاملان سرقت‌ها شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: پلیس در این عملیات ضربتی، دو تن از سارقان شرور را ردزنی و آنها را در محدوده قاسم آباد مشهد دستگیر کرد.

امیری مقدم تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار قرار گرفتند و با معرفی سه تن از همدستان خود به ارتکاب سرقت خودروهای سواری در مشهد اعتراف کردند.

وی گفت: در پی این اعترافات، کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی غافلگیرانه، چهار تن از اعضای اصلی این شبکه را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: اعضای این شبکه تاکنون به 13 فقره سرقت به عنف خودرو اعتراف و 9 دستگاه خودروی مسروقه نیز از آنها کشف شده است، همچنین تاکنون 11 شاکی پرونده شناسایی شده‌اند و احتمال افزایش سرقت‌ها از سوی این متهمان هنوز وجود دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31463
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه