عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد:

دولت تا روز آخر فعالیت خود باید به مشکلات صنعت کشاورزی توجه کند

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در حال حاضر نباید اینگونه فکر کنیم که عمر زیادی از دولت نمانده و باید تا روز اخر مطالبات خود را بیان کنیم. مطالباتی که به رشد صنعت کشاورزی منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد گفت : در مجلس شورای اسلامی موضوعات صنعت کشاورزی همواره مورد بحث بوده و خواهد بود چرا که این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در هفته گذشته بنده در نطق دستور موضوع زعفران و مشکلات تولید آن را مطرح کرده ام و به جد پیگیر مشکلات آن حوزه هستم.

خانم دکتر عفت شریعتی کوهبانی ادامه داد : کمیسیون کشاورزی و کمیسیون صنایع در این حوزه بسیار موثر هستند و انتظار می رود که بررسی مشکلات صنعت کشاورزی به ویژه در حوزه تولید باعث مرتفع شدن مشکلات تامین مواد اولیه تولید این صنعت استراتژیک کشور شود.
 
 
وی گفت : پیشنهاد می کنم جلسه ای با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با موضوع مشکلات کشاورزی استان خراسان رضوی داشته باشیم. در این نشست باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و  بلند مدت بررسی شود و موضوعات در قالب بیانه ای به نمایندگان مجلس عرضه شود.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود : ما در حال حاضر نباید اینگونه فکر کنیم که عمر زیادی از دولت نمانده و باید تا روز اخر مطالبات خود را بیان کنیم. مطالباتی که به رشد صنعت کشاورزی منجر خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: نشست های تخصصی میان وزارت کشاورزی و وزارت صمت نیز بسیار حائز اهمیت است و به تقویت این صنعت بزرگ کمک خواهد کرد و مسئولان نیز از مشکلات بخش تولید کشاورزی مطلع خواهند شد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206982
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه