میهن صنعت :

دومین پیروزی خانگی برابر تیم پیرترین مربی لیگ برتر/ دایی صدرنشین می‌شود

میهن صنعت : هفته سوم لیگ برتر فردا با رویارویی مردان دایی با تیم پیرترین مربی لیگ برتر به پایان می‎رسد. در این بازی پرسپولیسی‌ها به فکر حفظ جایگاه و یا رسیدن به صدر جدول هستند درحالیکه مسی‎ها به اولین پیروزی خود در لیگ می‌اندیشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هفته سوم از رقابت‌های لیگ برتر کشور چهارشنبه شب با برگزاری دیدار حساس بین تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان به پایان می‎رسد. دیداری که از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و این آخرین بازی لیگ سیزدهم در ماه مبارک رمضان است.

پرسپولیس میزبان این بازی است. این تیم در هفته نخست توانست برای حضور تماشاگرانش تیم 10 نفره تراکتورسازی را مغلوب کرده اما در هفته دوم در اصفهان مقابل ذوب آهن تن به تساوی بدون گل رضایت داد. اتفاقی که با اعتراض پرسپولیسی‌ها مبنی بر اشتباهات داور در اعلام نکردن حداقل یک پنالتی به نفع این تیم همراه شد.

سرخ پوشان تهران که با توجه به اظهار نظر علی دایی در این فصل هدفی جز قهرمانی ندارند و برای رسیدن به این موفقیت باید تمام امتیازات دیدارهای خانگی را بدست آورند.

در این بین مس کرمان به عنوان سومین حریف پرسپولیس نباید با امتیاز تهران را ترک کند تا مردان دایی ضمن کسب سه امتیاز این بازی به شروع خوب خود در لیگ سیزدهم ادامه دهند. اتفاقی که آنها را از لحاظ روحی و روانی و امتیازی برای رسیدن به قهرمانی پیش می‌برد.

تیم دایی که در این دو هفته گل نخورده است اما در خط حمله هم موفق ظاهر نشده و تنها یک گل به ثمر رسانده است. هر چند تراکتورسازی و ذوب آهن تیم‌های مطرحی هستند اما فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس اتفاقی است که اگر ادامه‌دار باشد این تیم را با دردسرهایی مواجه می‌کند و مانع از موفقیت آن خصوصا در دیدارهای خانگی می‌شود.

هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، سیدمهدی صالحی و عباس‌زاده مردان هجومی پرسپولیس هستند که نفراتی همچون محمد نوری و پیام صادقیان هم در مقاطع مختلف به آنها کمک می‌کنند ولی این نفرات به غیر از سید صالحی که زننده گل پرسپولیس برابر تراکتورسازی بود در این دو هفته انتظارات را برآورده نکردند  هرچند در مواردی با بدشانسی هم مواجه شدند. 

حال باید دید این بازیکنان می‌توانند از سد دفاعی مس کرمان که یکی از دو تیم بدون برد و باخت لیگ سیزدهم است، برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند و دومین دیدار خانگی خود را هم با بردی ارزشمند به پایان برسانند. این بازی آزمون خوبی برای خط دفاع و دروازه پرسپولیس هم خواهد بود زیرا مسی‌ها در ضد حمله می‌‎توانند دردسرهای زیادی را برای مردان دفاعی سرخ پوش به وجود آورند.

البته مردان دایی امیدوارند در این هفته تیم‌های دو برده لیگ یعنی سپاهان و صبا مقابل حریفان ناکام باشند تا این تیم با رسیدن به یک پیروزی ارزشمند مقابل مس کرمان به صدر جدول صعود کند. اتفاقی که در سال‌های اخیر برای پرسپولیسی‌ها به آرزو تبدیل شده بود. اما حریف سرخ‌پوشان در این بازی هرچند لیگ را با حواشی بسیاری آغاز کرد و پیش از آغاز مسابقات مجبور به تغییر کادر فنی شد با محمود یاوری به آرامش نسبی رسیده است.

این تیم با هدایت تیز ترین مربی لیگ برتر هر چند در هفته دوم نتوانست از میزبانی‌اش استفاده کند و در ثانیه‌های پایانی شکست را با مساوی عوض کرد در این هفته امیدوار است به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر دست یابد. آنها برای رسیدن به این هدف دل به تجربه‌ها و اندیشه‌های محمود یاوری و گلزنی "ادینهو" بستند تا نخستین پیروزی خود را در لیگ سیزدهم بدست آورند. اتفاقی که رسیدن به آن بسیار سخت خواهد بود. تقابل "ادینهو" و "ویلسون" دروازه‌بان پرسپولیس که در برزیل هم محله‌ای بودند از اتفاقات قابل توجه این بازی است.

برنامه آخرین دیدار از هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

چهارشنبه – 16/5/92
* پرسپولیس – مس کرمان، ساعت 22:15، ورزشگاه آزادی تهران
داور: سیدحسین زرگر، کمک‌ها: سعید علی نژادیان – مهدی عالیقدر، داور چهارم: محمد ملکی، ناظر: مسعود عنایت

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22669
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه