«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

دِرک؛ مالک اولین G650L در آمریکا

دنبال کردن و پوشش دادن اخبار سلبریتی‌ها بسیار جذاب است خصوصا زمانی که سلبریتی مورد نظر بر روی رکاب تنها مرسدس G650 Maybach Landaulet آمریکای شمالی در باند فرودگاه و جلوی هواپیمای بوئینگ 767 شخصی خود ایستاده باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دنبال کردن و پوشش دادن اخبار سلبریتی‌ها بسیار جذاب است خصوصا زمانی که سلبریتی مورد نظر بر روی رکاب تنها مرسدس G650 Maybach Landaulet آمریکای شمالی در باند فرودگاه و جلوی هواپیمای بوئینگ 767 شخصی خود ایستاده باشد. درک رپر کانادایی که از محبوبیت و مشهوریت بالایی برخوردار است نه تنها در زمینه موسیقی بلکه در زمینه کلکسیون خودرو نیز بی نظیر محسوب می‌شود.

در کلکسیون خودرو درک یک دستگاه لافراری زرد، لامبورگینی آونتادور، بنتلی کانتیننتال، بوگاتی ویرون، رولزرویس گوست، مرسدس SLR مک لارن و…. وجود دارد که با خرید تازه‌اش یعنی مرسدس G650 تکمیل می‌شود.

این عکس را تونی بت مدیرعامل شرکت درایوینگ اموشن انتشار داده است و گفته ملاقات اولین مرسدس G650L در آمریکا کنار بوئینگ 767 در باند فرودگاه.مرسدس G650L در سال 2017 معرفی شد و از یک پیشرانه 12 سیلندر 621 اشب بخاری استفاده می‌کند.از این خودرو تنها 99 دستگاه ساخته شده و نکته منحصر به فرد آن انتهای خودرو است جایی که سرنشینان با نشستن بر روی دو صندلی مخصوص با فضای پای مناسب می‌توانند با فشزدن یک دکمه از فضای باز لذت ببرند.

امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در حد و اندازه‌های میباخ سدان است و قیمتی در حدود 1.44 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=177319
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه