میهن صنعت :

دیار خودرو اسپانسر ۹۰ میلیاردی کشتی

میهن صنعت : یک شرکت خودرو سازی به تازگی با عقد قراردادی که منابع خبری مبلغ آن را ۹۰ میلیارد ریال می دانند حامی فدراسیون کشتی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت «دیار خودرو» که از مسابقات انتخابی هفته گذشته در رویدادهای کشتی حضور یافته بود با امضای قراردادی یک ساله با رسول خادم حامی فدراسیون کشتی شد.


بر اساس این قرارداد «دیار خودرو» در رویدادهای کشتی از جمله مسابقات جهانی تاشکند و بازی های آسیایی اینچون کره جنوبی فدراسیون را حمایت خواهد کرد.

به همین دلیل مدیرعامل این شرکت خودرو سازی اصفهانی که کارخانه اش در گلپایگان است در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی در قزوین وعده داده بود به هر کدام از ورزشکاران که در مسابقات جهانی مدال بگیرند بر اساس مدال شان یک خودرو از محصولات این شرکت داده می شود.

پیش تر «بانک پاسارگاد» که این روزها حامی فدراسیون فوتبال است نیز حامی فدراسیون کشتی شده بود. بر اساس طرح بانک پاسارگاد؛ «صندوق سرمایه گذاری کشتی» با اسم رسمی «صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری کشتی ورزش ملی ایران» تاسیس شد که به سپرده گذارانش سود تضمین شده ۲۰درصد می دهد.

البته «اطلس مال» وابسته به «بانک انصار» نیز توافقات اولیه را برای حضور به عنوان اسپانسر کشتی انجام داده بود و تا پای تهیه پیش نویس قرارداد ۱۵۰ میلیاردی پیش رفت اما در اواخر کار به یک باره نظرش تغییر کرد و قرارداد منتفی شد. برخی اخبار تایید نشده رایزنی برخی چهره های با نفوذ کشتی با مدیران «اطلس مال» را دلیل انصراف این شرکت می دانند.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52363
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه