«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ردمی شیائومی بزودی تلویزیون هوشمند معرفی خواهد کرد

شرکت ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی بوده که از سال 2019 شروع به تولید گوشی هوشمند کرد. در سال 2019 شاهد معرفی اسمارتفون های مختلفی از این کمپانی بودیم. برای سال 2020 نیز همانند سال قبل باید شاهد معرفی مجموعه ای گوشی هوشمند باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی بوده که از سال 2019 شروع به تولید گوشی هوشمند کرد. در سال 2019 شاهد معرفی اسمارتفون های مختلفی از این کمپانی بودیم. برای سال 2020 نیز همانند سال قبل باید شاهد معرفی مجموعه ای گوشی هوشمند باشیم.

اواخر سال 2019 دو مدل ردمی کی 30 و کی 30 نسخه 5جی معرفی شدند که میان رده هایی برجسته محسوب می شدند. در این بین قرار است بزودی ردمی کی 30 پرو به عنوان پرچمدار اقتصادی توسط ردمی در تاریخ 24 مارس معرفی شود. تاکنون شایعات بسیاری درباره ردمی کی 30 پرو منتشر شده و حال گفته می شود در تاریخ 24 مارس باید شاهد معرفی تلویزیون هوشمند ردمی تی وی هم باشیم.

Lu Weibing مدیرعامل ردمی در صفحه رسمی ویبو خود خبر از معرفی تلویزیون هوشمند ردمی در کنار گوشی هوشمند ردمی کی 30 پرو داده است. شیائومی در سال جاری تعدادی تلویزیون هوشمند جدید راهی بازار کرده و در این بین باید شاهد عرضه تلویزیون ردمی هم باشیم.

البته سال 2019 ردمی تلویزیون Redmi TV را در کنار ردمی نوت 8 در ماه آگوست برای بازار چین معرفی کرد. اما این بار تلویزیون هوشمند جدید ردمی راهی بازار هند هم خواهد شد. اولین بار نیست که ردمی تلویزیون هوشمند هم تولید خواهد کرد. اطلاعات درباره تلویزیون جدید کافی نیست اما گفته می شود با یک تی وی 70 اینچی رو به رو خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=193391
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه