معاون سازمان راهداری:

رسیدگی به مشکلات رانندگان و تخلفات شرکت های مسافربری

در نشست رسیدگی به مشکلات رانندگان مسافری بر شفاف‌سازی فرایندها، ضوابط و مقررات حمل و نقل جاده‌ای مسافری و برخورد قاطع با تخلفات شرکت های مسافربری تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  در این نشست داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان طی سخنانی اظهار داشت: به دنبال درخواست انجمن‌های صنفی بخش مسافربری جاده‌ای تاکنون چهار جلسه کارگروه‌ ویژه رسیدگی به مشکلات رانندگان بخش مسافربری برگزار شده است و به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور هم تکلیف شده است تا به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافربری هم به موازات رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا رسیدگی شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر شفاف‌سازی فرایندهای حمل و نقل جاده‌ای و ضوابط و مقررات قانونی افزود: شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافربری می‌بایست تابع ضوابط و مقررات فعالیت در این بخش باشند و در صورتی که هر نوع تخلفی در زمینه فعالیت‌های این شرکت‌ها از جمله دریافت نرخ کرایه غیرواقعی، دریافت کمیسیون‌های اضافی، ‌ عدم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سایر موارد محرز شود از سوی کمیسیون‌های ویژه رسیدگی به تخلفات، رسیدگی و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

در ادامه این نشست‌ خادمی‌زاده رئیس هیأت مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان مسافربری و نمایندگان کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه ضمن بیان مسائل و مشکلات رانندگان در بخش مسافری، بر ضرورت رسیدگی به این مشکلات از سوی نهادهای ذی‌ربط و برخورد قانونی با شرکت‌هایی که حقوق رانندگان را تضییع می‌کنند، تأکید کردند./مهر

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=161438
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه