میهن صنعت :

رشد فروش خودرو در فرانسه

میهن صنعت : رشد بازار خودروی فرانسه در ماه مه نیز ادامه یافت و فروش خودروهای جدید در این کشور 22 درصد جهش کرد. علت این افزایش، عملکرد خوب برندهای فرانسوی، رشد فروش فولکس‌واگن و تعداد روزهای کاری بیشتر ماه مه امسال نسبت به سال گذشته عنوان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، براساس اعلام انجمن خودروسازان فرانسه، در ماه مه فروش خودروهای جدید در این کشور به 175 هزار و 834 دستگاه افزایش یافت. با درنظر گرفتن تفاوت تعداد روزهای کاری، فروش نسبت به سال گذشته با افزایش 4 درصدی روبه‌رو شده است. بازار خودرو فرانسه پس از سال‌ها تنزل در سال 2015 رشد خوبی را تجربه کرد و این افزایش در سال 2016 نیز ادامه یافته است. خودروسازان فرانسوی در ماه مه عملکرد خوبی را از خود نشان دادند و فروش گروه خودروسازی رنو نسبت به سال گذشته با جهش 34‌درصدی رو به رو شد. گروه خودروسازی پژو سیتروئن نیز رشد 26 درصدی فروش را ثبت کرد. فروش خودروهای فولکس‌واگن نیز در فرانسه 6/ 7 درصد افزایش یافت./دنیای اقتصاد/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=85402
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه