رشد فروش لوازم خانگی در بازار چین
طبق یک گزارش صنعتی، میزان تولید و فروش لوازم خانگی چین در نیمه اول سال رشد پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق یک گزارش صنعتی، میزان تولید و فروش لوازم خانگی چین در نیمه اول سال رشد پیدا کرده است.
فروش جزئی داخلی کشور چین در این مدت به ۴۲۹٫۷ میلیارد یوان (حدود ۶۲٫۲۸ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است که بیش از ۴۰ درصد در فروش آنلاین سهم دارد.
بازار لوازم خانگی تمرکز خود را از مصرف کاربردی به مصرف بهتر تبدیل کرده است و این باعث افزایش فروش انواع جدیدی از لوازم خانگی از جمله ربات ها و کنترل کننده های گرد و غبار می شود.
شرکت های لوازم خانگی، بازار لوازم خانگی را برای پاسخگویی به تقاضای روستایی رونق بیشتری دادهاند. از ژانویه تا ژوئن سال جاری، فروش جزئی آنلاین به مناطق روستایی ۹۶ درصد افزایش یافته است.
کشور چین قول داده است که برای تشویق مصرف لوازم خانگی و پاسخگویی به تقاضای مردم در استفاده از محصولات سبز و هوشمند سیاست بیشتری را خرج کند./ال کا ایران
انتهای پیام/