«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رشد قیمت نفت آمریکا با وقوع طوفان سالی

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت با حرکت طوفان گرمسیری سالی به سمت خلیج مکزیک و در نهایت تعطیلی سکوهای حفاری این منطقه افزایش پیدا کرد اگرچه همچنان نگرانی هایی در خصوص افزایش عرضه و کاهش تقاضای سوخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت با حرکت طوفان گرمسیری سالی به سمت خلیج مکزیک و در نهایت تعطیلی سکوهای حفاری این منطقه افزایش پیدا کرد اگرچه همچنان نگرانی هایی در خصوص افزایش عرضه و کاهش تقاضای سوخت وجود دارد.

شاخص نفت وست تگزاس با افزایش 9 سنت معادل 0.2 درصد به ازای هر بشکه نفت 37 دلار 42 سنت معامله شد و نفت خام برنت 3 سنت افت داشته و به 39 دلار 80 سنت در هر بشکه رسید.هر دوشاخص نفت برای دومین هفته متوالی روند نزولی را ثبت کردند.

 طوفان گرمسیری سالی با حرکت به سوی آبهای گرم منطقه خلیج مکزیک آمریکا در روز یکشنبه قدرت بیشتری پیدا کرده است.تولیدات نفت در آستانه وقوع دومین طوفان در کمتر از یک ماه با اختلال مواجه می شود.

قیمت نفت معمولا با تعطیلی تاسیسات نفتی افزایش پیدا می کند اما ویروس کرونا منجر به کاهش تقاضای جهانی شده است و از طرفی دیگر، عرضه به بازار روز به روز افزایش می یابد.

در لیبی، فرمانده خلیفه حفتر اعلام کرده که به محاصره چندین ماه تاسیسات نفتی پایان می دهد و این به معنای افزایش عرضه نفت به بازار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200842
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه